هواوی و BYD همکاری جدیدی را آغاز کردند. فناوری Qiankun ADS 3.0 چیست؟ – بارها و بارها

هواوی و BYD همکاری جدیدی را آغاز کردند. فناوری Qiankun ADS 3.0 چیست؟ – بارها و بارها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

هواوی و بی وای دی این شرکت همکاری جدیدی را با هدف نصب فناوری رانندگی هوشمند برای وسایل نقلیه خارج از جاده به نام Qiankun ADS 3.0 آغاز کرده است.

برند فانگ چنگبائو که از زیرمجموعه های شرکت BYD است، تفاهم نامه ای با موضوع توسعه فناوری رانندگی هوشمند ویژه خودروهای آفرود با هواوی، غول فناوری جهانی، قرارداد امضا کرده است. BYD این خبر را در یک رویداد اختصاصی اعلام کرد و گفت که فناوری مذکور Qiankun ADS 3.0 نامیده می شود

توسط این سیستم، وسایل نقلیه خارج از جاده آن‌ها می‌توانند بدون نیاز به نقشه، موانع را طی کنند و هوشمندانه به بهترین شکل پارک کنند. ظاهرا مارک نیش چنگ بائو فانگ چنگ یک خودروی آفرود به نام Bao Bao 8 ساخته است که اولین خودروی آفرود مجهز به سیستم هوشمند هواوی است.

از جمله قابلیت های بالای این فناوری پیشرفته می توان به موارد زیر اشاره کرد: پارکینگ اتوماتیک وقتی راننده پیاده می شود. با این حال، اکنون هواوی و BYD می توانند به داشتن یکی از بهترین فناوری ها در خودرو ببالند.

توسعه فناوری های جدید با همکاری هواوی و BYD

همکاری هواوی و فانگ چنگ بائو بر تحقیقات مشترک و توسعه عمیق در زمینه رانندگی هوشمند برای برند فانگ چنگ بائو متمرکز است. Fang Cheng Bao Bao 8 که به زودی عرضه می شود، اولین خودروی BYD خواهد بود که از سیستم رانندگی هوشمند هواوی استفاده می کند. این خودرو با سیستم Qiankun ADS 3.0 هوآوی عرضه خواهد شد.

توسعه فناوری های جدید با همکاری هواوی و BYD

دارای فناوری Qiankun ADS 3.0 هوآوی است

در این همکاری، دو شرکت در تلاش برای توسعه اولین سیستم رانندگی هوشمند اختصاصی جهان برای وسایل نقلیه خارج از جاده هستند. نسخه ADS 3.0 سیستم Qiankun ارتقاء جامع نسخه قبلی ADS 2.0 است و از نظر رانندگی هوشمند بدون نیاز به نقشه، عبور از موانع و پارک هوشمند در تمامی شرایط پیشرفت چشمگیری داشته است.

توسعه فناوری های جدید با همکاری هواوی و BYD

یکی از ویژگی های قابل توجه این نسخه، پارک خودکار است که به راننده این امکان را می دهد که پس از ترک خودرو، خودرو را به صورت خودکار پارک کند. این فناوری قبلاً در برخی از مدل های همکاری هواوی استفاده شده است. لوکسید اس 7 افشا شده است. در کنار این موارد باید گفت که تشخیص جاده و آنالیز تصویر در این نسخه به لطف داده های بیشتر و تست های گسترده در شرایط واقعی پیشرفت چشمگیری داشته است.

توسعه فناوری های جدید با همکاری هواوی و BYD
لوکسید اس 7

بیشتر بخوانید:

  • اجرای طرح تسهیل در اخذ گواهینامه موتورسیکلت؛ درخواست آنلاین
  • تکمیل خودرو در بورس کالا با حمایت انجمن خودروسازان؟
  • اعلام تاریخ بزرگترین طرح فروش ایران خودرو; گردش تولید را افزایش می دهد.

نظر شما در مورد فناوری رانندگی جدید هواوی و کاربرد آن در خودروهای خارج از جاده چیست؟ لطفا نظرات خود را برای ما در میان بگذارید.

هواوی و BYD همکاری جدیدی را آغاز کردند. فناوری Qiankun ADS 3.0 چیست؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/