هواوی Enjoy 70 با باتری ۶۰۰۰ رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت] – بارها و بارها

هواوی Enjoy 70 با باتری ۶۰۰۰ رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت] – بارها و بارها

هواوی Enjoy 70 با باتری 6000 رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هواوی Enjoy 70 این گوشی به عنوان نسل جدید گوشی های مقرون به صرفه هواوی با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و دوربین 50 مگاپیکسلی باکیفیت معرفی شد.

هواوی Enjoy 70 جدیدترین گوشی این غول چینی است که یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات سخت افزاری مناسب است و سهم قابل توجهی در فروش گوشی های هوشمند مقرون به صرفه به خود اختصاص داده است. نقطه قوت گوشی جدید هواوی باتری عظیم آن است که با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت می تواند بیش از 2 روز دوام بیاورد.

اما از نقاط ضعف آن می توان به کیفیت پایین صفحه نمایش و استفاده از قطره اشکی قدیمی و نامتعارف اشاره کرد. البته با توجه به قیمت ۱۹۵ دلاری در بالاترین پیکربندی، نمی توان انتظار بیشتری از این محصول داشت. در ادامه مطلب با معرفی گوشی هواوی با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: هواوی ادعا می کند که در لپ تاپ جدید خود از پردازنده 5 نانومتری استفاده کرده است

هواوی Enjoy 70 با صفحه نمایش ضعیف ارائه شد

هواوی او آخرین تلاش خود را برای ساخت یک گوشی ارزان قیمت انجام داد و Enjoy 70 را با نمایشگر LCD، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی کرد.

کیفیت از صفحه نمایش 70 لذت ببرید HD Plus و اندازه آن 6.67 اینچ است و در قسمت دوربین سلفی به جای سوراخ در زیر صفحه نمایش از حالت برش قطره اشکی استفاده می کند، چیزی که دیگر رایج نیست.

Enjoy 70 از یک پردازنده 8 هسته ای Kirin 710A ساخته شده توسط MediaTek استفاده می کند که با حداکثر حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایت عرضه می شود. لازم به ذکر است که هواوی به میزان رم استفاده شده در این گوشی اشاره ای نکرده است. علاوه بر این، Huawei Enjoy 70 به سیستم عامل HarmonyOS 4 مجهز شده است.

هواوی Enjoy 70 با صفحه نمایش ضعیف ارائه شد

در بخش دوربین، هواوی از ماژول دوربین دوگانه در این گوشی استفاده کرده است که لنز اصلی آن 50 مگاپیکسل و دوربین ماکرو آن 2 مگاپیکسل است.

گوشی جدید هواوی همچنین مجهز به حسگر اثر انگشت است که در لبه کناری گوشی و روی دکمه پاور قرار گرفته است. اما آنچه جالب است دکمه اختصاصی دیگری به نام Enjoy است ، برنامه ها را می توان به طور مستقیم اجرا کرد.

در مورد باتری، این گوشی از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که برای شارژ به شارژر 22.5 واتی موجود در جعبه دستگاه نیاز دارد.

هواوی Enjoy 70 با صفحه نمایش ضعیف ارائه شد

قیمت Enjoy 70

نسخه پایه این گوشی 128 گیگابایت حافظه دارد که 170 دلار قیمت دارد و بالاترین پیکربندی با حافظه 256 گیگابایتی عرضه می شود که 195 دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

  • هواوی MatePad Pro را در مراسم معرفی خود معرفی خواهد کرد
  • تاریخ عرضه Huawei Pocket S2 به تعویق افتاد
  • خودروی الکتریکی هوآوی، SUV لوکسید اس 9، در حال آزمایش در چین دیده شد
  • شرکت خودروسازی هواوی در راه رسیدن به 40 میلیارد دلار است. توافق هواوی با غول خودروسازی چینی

نظر شما در مورد گوشی اقتصادی جدید هواوی با مشخصات سخت افزاری قابل قبول چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید اخبار فناوری با موارد تکراری ادامه دهید.

هواوی Enjoy 70 با باتری 6000 رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.