هوشمندسازی خدمات پستی توسط شرکت های دانش بنیان – بازیگرها

هوشمندسازی خدمات پستی توسط شرکت های دانش بنیان – بازیگرها

مقاله هوشمندسازی خدمات پستی توسط شرکت های دانش بنیان اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

وزیر جدید ارتباطات بهبود خدمات پستی توسط شرکت های دانش بنیان علاوه بر این، به گفته وی، افزایش حقوق کارکنان شرکت پست نیز در دستور کار قرار دارد.

ستار هاشمی در روز پنجشنبه 11 شهریور 1403 رسماً به عنوان وزیر ارتباطات دولت پزشکی منصوب و کلید دفتر وی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به وی واگذار کرد. عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات دولت سیزدهم دریافت در اولین سخنرانی خود به موضوع ممنوعیت و ثبت آیفون 14 و 15 پرداخت و گفت که با همکاری وزارت حریم خصوصی این قانون را اجرا خواهیم کرد.

در جای دیگری از صحبت های هاشمی به صراحت رفع فیلترینگ پرداخت و گفت این قانون باید مورد بازنگری قرار گیرد و این جز با اجماع و توافق جامع امکان پذیر نخواهد بود. اکنون وزیر ارتباطات دولت چهاردهم در اولین شنبه کار خود از هوشمندسازی خدمات پستی توسط شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت با افزایش حقوق کارکنان پست پاسخ مناسبی به مشکلات معیشتی خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ستار هاشمی; صورتجلسه و پرونده اجرایی وزیر جدید ارتباطات را تقدیم می کنیم

بهبود خدمات پستی توسط شرکت های دانش بنیان

ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم وی با اشاره به هوشمندسازی خدمات پستی تصریح کرد: تا زمانی که بر اساس قانون اساسی امکان برون سپاری خدمات را داریم باید از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم. شرکت های دانش بنیان و از بخش خصوصی استفاده کنیم.”

هاشمی پیش از این هنگام اعلام برنامه های خود گفته بود که به توسعه فکر می کنم. شرکت ملی پست ایران به عنوان نیروی محرکه کسب و کار و هوش در اینترنت. وی افزود:

شرکت های دانش بنیان در واقع در قالب خرید خدمات به اداره ملی پست خدمات رسانی می کنند که خبر بسیار خوبی است و باید این فضا را تسهیل کنیم.

بهبود خدمات پستی توسط شرکت های دانش بنیان

هاشمی در ادامه گفت: تا زمانی که بتوانیم خدمات را بر اساس قانون اساسی برون سپاری کنیم، باید از حداکثر ظرفیت شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی استفاده کنیم تا بتوانیم در جهت کمک به معیشت، کیفیت را ارتقا داده و هزینه ها را کاهش دهیم. بخش های اداره پست ملی.”

وزیر جدید ارتباطات افزود:

وی ادامه داد: مهمترین چالش کارکنان شرکت ملی پست بیشتر مسائل درآمدی و معیشتی است که برای آن افزایش حقوق داریم اما امیدواریم این موضوع به تناسب و کمک به کارکنان صدیق و زحمتکش پست باشد. با شرایط تورم».

بیشتر بخوانید:

  • تماس تصویری بدون اینترنت به روش اپراتورها؛ وزیر ارتباطات اعلام کرد
  • ایجاد سامانه ثبت قراردادهای کار؛ زمینه روابط کار را بهبود بخشد
  • بهبود روشهای صدور شناسنامه؛ 34 میلیون شناسنامه باید تعویض شود!

نظر شما در مورد هوشمندسازی خدمات پستی چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله هوشمندسازی خدمات پستی توسط شرکت های دانش بنیان اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.