هوش مصنوعی به بانک مرکزی اروپا – بازیگرها نیز می رسد

هوش مصنوعی به بانک مرکزی اروپا – بازیگرها نیز می رسد

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

امروزه هوش مصنوعی وارد تمام عرصه های زندگی بشر شده است. اکنون رئیس بانک مرکزی اروپا ورود این فناوری به بخش تجاری را بررسی کرده است. او معتقد است که هوش مصنوعی می تواند تغییرات اساسی در این بخش ایجاد کند.

فناوری نوظهور هوش مصنوعی آنقدر مورد توجه قرار گرفته است که شرکت های بزرگ از جمله مایکروسافت آنها را مجبور به سرمایه گذاری بخش بزرگی از بودجه خود در این بخش کرد. به گزارش تجارت نیوز، کریستین لاگارد، مدیر بانک مرکزی اروپا (ECB) از ادغام هوش مصنوعی در فعالیت های بانک مرکزی اروپا خبر داد.

لاگارد معتقد است که این فناوری می تواند صنعت تجارت را متحول کند. به گفته او، بسیاری از مردم ممکن است تاثیر این فناوری را درک نکنند. اما قطعا از آن استفاده می کنند.

بانک مرکزی اروپا در فعالیت های خود از هوش مصنوعی استفاده می کند

توسعه هوش مصنوعی به حدی پیش رفته است که کاربران برای انجام فعالیت های روزانه خود به آن روی می آورند. به گفته لاگارد، بخش تجاری نیز از این قاعده مستثنی نیست و اکنون از این فناوری در فعالیت های خود استفاده می کند.

هوش مصنوعی وارد بانک مرکزی اروپا شد

رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) اعلام کرد:

بانک مرکزی اروپا در حال ادغام هوش مصنوعی در عملیات خود است، از آموزش کارکنان در ابزارهای هوش مصنوعی گرفته تا ترجمه خودکار اسناد با پشتیبانی هوش مصنوعی.

طبق اعلام آنها، حتی پیش نویس صورتجلسات ابتدا زیر نظر این دستیار هوشمند می گذرد و سپس توسط انسان ها تصحیح می شود.

بیشتر بخوانید:

  • عوامل کمک خلبان معرفی شدند. راه حل مایکروسافت برای کمک به افزایش حاشیه سود شرکت ها
  • مایکروسافت تاریخ انتشار آپدیت ویندوز 11 را با تمرکز بر هوش مصنوعی و امنیت اعلام کرد

مقاله هوش مصنوعی به بانک مرکزی اروپا آمد اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.