هوش مصنوعی گوگل برای رقابت با هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) آماده می شود. معرفی ویژگی – بازیگرها

هوش مصنوعی گوگل برای رقابت با هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) آماده می شود.  معرفی ویژگی – بازیگرها

هوش مصنوعی گوگل برای رقابت با هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) آماده می شود. معرفی ویژگی اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در حالی که سامسونگ اولین برند گوشی های هوشمند بود که مجموعه کاملی از ویژگی های هوش مصنوعی به نام Galaxy AI را معرفی کرد، گوگل به زودی با هوش مصنوعی گوگل وارد بازی خواهد شد. سامسونگ در اوایل سال جاری، این ویژگی ها گوشی های سری گلکسی اس 24 که بهترین گوشی های سال 2024 و سپس آنها را به برخی از تلفن های قدیمی و پیشرفته تر خود اضافه کرد.


بیشتر بخوانید:

  • Samsung Galaxy AI از 16 زبان جدید از جمله هندی پشتیبانی می کند
  • شرکت های بزرگ فناوری مانند متا و مایکروسافت اعتراف کرده اند که هوش مصنوعی می تواند به کسب و کار آنها آسیب برساند

معرفی هوش مصنوعی گوگل در گوشی های پیکسل 9

اگرچه گوشی های پیکسل گوگل سال هاست که دارای ویژگی هایی هستند هوش مصنوعی آنها دارند، اما گزارش جدیدی از Android Authority نشان می دهد گوگل این شرکت قصد دارد چندین ویژگی هوش مصنوعی جدید را با نام تجاری گوگل AI در گوشی‌های پیکسل 9 معرفی کند.

این ویژگی ها شامل تعدادی امکانات موجود و چندین مورد جدید است. دو ویژگی Circle to Search و Gemini که قبلاً در تلفن‌های پیکسل در دسترس بودند، اکنون تحت نام هوش مصنوعی گوگل هستند. سه ویژگی جدید هوش مصنوعی گوگل عبارتند از Add Me، Pixel Screenshots و Studio.

ویژگی های جدید هوش مصنوعی گوگل

منو اضافه کن: این ویژگی تضمین می کند که همه در یک عکس دسته جمعی هستند، بنابراین هیچ کس کنار گذاشته نمی شود. به نظر می رسد این ویژگی نسخه بهبود یافته ای از ویژگی Best Shot باشد که احتمالاً چندین عکس گروهی را با هم ترکیب می کند تا همه را در تصویر نهایی شامل شود.

تصاویر صفحه پیکسل: این قابلیت بسیار جالب است و شبیه قابلیت Recover مایکروسافت است که ماه گذشته معرفی شد. این ویژگی اسکرین شات های ذخیره شده در گوشی شما را تجزیه و تحلیل می کند تا اطلاعات مفیدی را از آنها استخراج کند. وقتی این ویژگی فعال است، دستگاه Pixel شما متن و پیوندهای مرتبط را از تصاویر صفحه ذخیره می‌کند.

همچنین نام برنامه و زمان گرفتن اسکرین شات را ذخیره می کند. این ویژگی به حریم خصوصی شما احترام می گذارد و بر خلاف قابلیت بازیابی مایکروسافت در ویندوز 11، از همه چیز به صورت خودکار اسکرین شات نمی گیرد و فقط اطلاعات را از اسکرین شات هایی که به صورت دستی می گیرید استخراج می کند.

مطالعه: به نظر می رسد این ویژگی یک برنامه همه کاره است که از هوش مصنوعی برای تولید استیکرها، تصاویر، تصاویر پس زمینه و موارد دیگر بر اساس ورودی های متنی کاربر استفاده می کند.

ویژگی های جدید Galaxy AI در راه است

جدیدترین تلفن های رده بالای سامسونگ دارای ویژگی های هوش مصنوعی مانند AI Wallpaper Generator، ویرایش تصویر با هوش مصنوعی و Circle to Search هستند. با این حال، ویژگی هایی مانند Add Me و Pixel Screenshots در Galaxy AI موجود نیستند.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ در حال کار بر روی یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی است که می‌تواند نسخه‌های بهتری از طرح‌ها و طرح‌های اولیه طراحی شده با قلم S ایجاد کند. این ویژگی احتمالا هفته آینده با انتشار One UI 6.1.1 در گوشی های Galaxy Z Fold 6 معرفی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا

هوش مصنوعی گوگل برای رقابت با هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) آماده می شود. معرفی ویژگی اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.