هوش مصنوعی گوگل نیز پرداخت خواهد شد – بازیگرها

هوش مصنوعی گوگل نیز پرداخت خواهد شد – بازیگرها

مقاله هوش مصنوعی گوگل نیز پولی است اولین بار در وبسایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هوش مصنوعی گوگل نیز پرداخت می شود. طبق گزارش جدیدی از فایننشال تایمز، گوگل به طور جدی در حال بررسی پرداخت هزینه برای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در حال حاضر به عنوان Search Generative Experience (SGE) شناخته می شود. این اولین باری است که گوگل برای یک محصول جست‌وجو هزینه دریافت می‌کند. اگرچه زمان وقوع این رویداد دور از دسترس به نظر می رسد و در حال حاضر مورد بحث داخلی است، اما اگر اتفاق بیفتد تغییر بزرگی محسوب می شود.در حالی که مهندسان در حال حاضر در حال توسعه «فناوری مورد نیاز برای اجرای این سرویس» هستند، مدیران اجرایی هنوز تصمیم نهایی در مورد راه اندازی یا زمان راه اندازی آن را اتخاذ نکرده اند. با این حال، اگر شرکت چنین طرحی را بپذیرد، برای ویژگی‌های جدید جستجوی ممتاز که توسط هوش مصنوعی طراحی شده‌اند، هزینه دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: ابزار جدید گوگل لباس هایی را به دلخواه شما ارائه می کند

گزینه دیگر این است که برخی از ویژگی‌های جستجوی هوش مصنوعی ممتاز را با اشتراک‌های موجود خود ترکیب کنید که قبلاً از طریق طرح Google One AI Premium به Gemini در Gmail و Docs دسترسی دارند. مهم نیست چه اتفاقی می افتد، موتور جستجوی “سنتی” رایگان باقی می ماند.

از آنجایی که هوش مصنوعی مولد نیاز به منابع دارد، یک موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی هزینه بیشتری برای شرکت خواهد داشت، اما این فقط یک مشکل گوگل نیست، زیرا ChatGPT و Copilot مایکروسافت نیز مدت‌ها اشتراک پولی ارائه می‌دهند.

یکی از سخنگویان گوگل در بیانیه‌ای گفت: «ما سال‌هاست که جستجو را دوباره اختراع کرده‌ایم تا به مردم کمک کنیم تا اطلاعات را به راحتی پیدا کنند. با آزمایش‌های مولد هوش مصنوعی خود در جستجو، ما قبلاً به میلیاردها سؤال پاسخ داده‌ایم و شاهد رشد مثبت پرس و جو در همه بازارهای اصلی خود هستیم. ما به بهبود سریع محصول برای پاسخگویی به نیازهای کاربران جدید ادامه می دهیم، اما در حال حاضر چیزی برای اعلام نداریم.

بیشتر بخوانید:

  • گوگل پیکسل 8 به هوش مصنوعی Gemini Nano مجهز نخواهد شد
  • ویژگی SOS ماهواره ای به گوشی های Google Pixel می آید
  • گوگل پیکسل واچ 3 در مدل بزرگ 45 میلی متری عرضه خواهد شد
  • امسال گوشی تاشو Google Pixel Fold 2 با پردازنده Tensor G4 ارائه می شود
  • ویژگی Circle To Search به گوشی‌های Pixel 8 و Pixel 8 Pro اضافه می‌شود

نظر کاربران بازیگرها در مورد کسب درآمد با هوش مصنوعی گوگل چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: gsmarena

مقاله هوش مصنوعی گوگل نیز پولی است اولین بار در وبسایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.