هوش مصنوعی ChatGPT با دستیار مجازی گوگل – بازیگرها رقابت می کند

هوش مصنوعی ChatGPT با دستیار مجازی گوگل – بازیگرها رقابت می کند

مقاله رقابت هوش مصنوعی ChatGPT با دستیار مجازی گوگل اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هوش مصنوعی ChatGPT جای دستیار مجازی گوگل را در دستگاه های اندرویدی خواهد گرفت. آیا دستیار گوگل بالاخره مقام اول را واگذار می کند؟

از کجا می دانی دستیار گوگل در حال حاضر بهترین گزینه برای گوشی های اندرویدی است. نه تنها به این دلیل که به عنوان دستیار مجازی پیش فرض بسیاری از دستگاه های اندرویدی انتخاب شده است، بلکه به این دلیل که عملکرد بهتری نسبت به سایر دستیارهای موجود دارد.

در این رابطه، گوگل تلاش می شود با افزودن فناوری های هوش مصنوعی Bard Generative (مدل زبانی که از متن، صدا و تصاویر پشتیبانی می کند)، قابلیت های این دستیار شخصی افزایش یابد. اما به نظر می رسد از این پس گوگل تنها دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی در گوشی های اندرویدی نخواهد بود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • با ویژگی های دستیار هوش مصنوعی Google Bard آشنا شوید
  • برای استفاده از نسخه پیشرفته Google Bard ممکن است مجبور به پرداخت هزینه باشید
  • گوگل قابلیت جدید برنامه اندروید اتو را معرفی کرد
  • Google Chrome به طور خودکار امنیت رمزهای عبور کاربران را بررسی می کند

مسابقه هوش مصنوعی ChatGPT با دستیار گوگل

گزارش های اخیر وب سایت معتبر Android Authority حاکی از آن است ChatGPT با قابلیت های پیشرفته خود به دستیار جدیدی برای گوشی های اندرویدی تبدیل خواهد شد. البته افزودن دستیارهای شخص ثالث به دستگاه های اندرویدی پدیده جدیدی نیست. پیش از این دستیارانی مانند کورتانای مایکروسافت و الکسای آمازون خدمات مشابهی را به کاربران اندروید ارائه می کردند. اما متأسفانه هیچ یک از آنها نتوانستند تاج و تخت را از دستیار گوگل ربوده و از همان ابتدا از تخت سلطنت خلع کنند.

هوش مصنوعی ChatGPT

با این حال، ممکن است که چت JPT شرایط را به نفع خود تغییر دهید. کارشناسان Android Authority قطعات مربوط به پشتیبانی از ورودی صوتی (مشابه عملکرد Google Assistant) را در آخرین نسخه سیستم عامل اندروید کشف کردند. وجود کدهایی مانند assistant_interaction_service و supportAssist این فرضیه را تقویت می کند که ChatGPT به دستیار پیش فرض دستگاه های اندروید تبدیل می شود.

با این حال، این ویژگی هنوز در دسترس نیست و راه زیادی در پیش دارد. به همین دلیل است، در حالی که همه شواهد حاکی از پتانسیل ChatGPT برای تبدیل شدن به یک دستیار اندروید است، هنوز خیلی زود است که با اطمینان بگوییم چه اتفاقی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:

  • دستیار هوش مصنوعی گوگل Pixie به زودی به پیکسل 9 می آید
  • میکروفون پیشرفته آیفون 16 عملکرد دستیار سیری را بهبود می بخشد
  • گوگل می تواند Near Share را با Quick Share سامسونگ ادغام کند
  • نیویورک تایمز صاحب ChatGPT و مایکروسافت را به دادگاه می کشاند
  • OpenAI به دومین استارتاپ با ارزش در ایالات متحده تبدیل شد. خالق ChatGPT به دنبال جمع آوری 100 میلیارد دلار است

نظر کاربران Tekrato در مورد رقابت ChatGPT AI با Google Assistant چیست؟ به نظر شما چه کسی برنده میدان می شود؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله رقابت هوش مصنوعی ChatGPT با دستیار مجازی گوگل اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.