هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت دارای قابلیت‌های GPT-4 Turbo – Tecrato است

هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت دارای قابلیت‌های GPT-4 Turbo – Tecrato است

مقاله هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت به قابلیت های GPT-4 Turbo برای اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

مایکروسافت در حال تلاش برای اضافه کردن است GPT-4 توربو برای کاربران کار کنید هوش مصنوعی کوپایلوت کار را آسان تر کنید و محدودیت تعداد کاراکترهای نوشته شده را بردارید.

مایکروسافت در تمام زمینه های دنیای فناوری و فناوری نقش آفرینی می کند و نمی توان بخشی را پیدا کرد که مایکروسافت در آن حضور نداشته باشد. این شرکت که یکی از رهبران هوش مصنوعی است، در حال آزمایش برای بهبود هوش مصنوعی Copilot خود با افزودن قابلیت GPT-4 Turbo است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ تایید کرد: گلکسی اس 24 به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد
  • یک حساب ChatGPT بدون شماره ایجاد کنید. مکالمه صوتی و چت فقط از طریق ایمیل امکان پذیر است
  • ببینید: AI DALL-E 3 از ابرقهرمانان در حال خوردن بستنی سنتی عکس می‌گیرد

GPT-4 Turbo به Microsoft Copilot اضافه شد

مایکروسافت چت بات جدید خود را در اوایل سال 2023 راه اندازی کرد. این شرکت چت بات بینگ را با جستجوهای هوشمندتر و مفیدتر برای کاربران خود ارائه کرد. اما در جریان رویداد Ignite 2023 در اواخر نوامبر، مایکروسافت چت ربات هوش مصنوعی خود را از Bing Chat به Copilot در Bing تغییر نام داد.

به نظر می رسد که توانایی GPT-4 Turbo برای حذف کاراکترهای محدود تایپ شده در مکالمات با هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت در حال بررسی است.

    GPT-4 توربو
هوش مصنوعی کوپایلوت

در سال 2023، شرکت OpenAI لبه ها و رویدادهای بسیاری را تجربه کرده است. با این حال، در اواسط نوامبر، در اولین کنفرانس توسعه دهندگان خود، جدیدترین مدل هوش مصنوعی خود، GPT-4 Turbo را معرفی کرد که از GPT-4 و GPT-3.5 قدرتمندتر است و از داده های بیشتری پشتیبانی می کند.

اکنون مایکروسافت قصد دارد GPT-4 Turbo را که اخیراً معرفی شده است را به هوش مصنوعی Copilot خود اضافه کند. یکی از پیشرفت های بزرگ این مدل این است که از یک پنجره توکن 128k پشتیبانی می کند. این بدان معناست که کاربران می توانند یک پیام متنی یا یک فایل تا 300 صفحه را به این چت بات ارسال کنند.

با این حال، میخائیل پاراخین، رئیس بخش تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت و مدیر تیم جدید وب و ویندوز این شرکت، در پاسخ به پست های کاربران در X (توئیتر سابق) گفت: “ما هنوز آماده اضافه کردن GPT-4 -turbo نیستیم. ما باید مشکلاتی را حل کنیم.»

در حال حاضر، این چت بات محدود به 5000 کاراکتر است. اما با توجه به پاسخ رئیس دپارتمان تبلیغات مایکروسافت، پاراخین در پاسخ به این سوال که محدودیت کاراکتر با اضافه کردن GPT-4 Turbo قابل حل است. وی پاسخ داد: بله؛ توربو این امکان را ارائه می دهد؛ بنابراین سعی می کنیم این محدودیت را برطرف کنیم.

با این حال، مایکروسافت در حال بررسی اضافه کردن GPT-4 Turbo به هوش مصنوعی Copilot است و به نظر می رسد این ویژگی برای افرادی که علاقه مند به چت شخصیت های بیشتر هستند مفید باشد.

بیشتر بخوانید:

  • یوتیوب در حال آزمایش دو ویژگی هوش مصنوعی جدید است
  • هوش مصنوعی Grok با شبکه اجتماعی X ادغام خواهد شد
  • ChatGPT همچنان در حال سقوط است. OpenAI نگران حملات DDoS است
  • ویژگی جدید ChatGPT در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI آشکار شد
  • ثبت نام های جدید برای ChatGPT Plus به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. تصمیم OpenAI برای کنترل مصرف
  • هوش مصنوعی جمینا گوگل تا اوایل سال 2024 آماده نخواهد شد. برای ChatGPT رقیب باید بیشتر منتظر بمانید.
  • اضافه شدن چت هوش مصنوعی به نسخه رایگان ChatGPT. هدیه ای از OpenAI برای بازگشت سم آلتمن

نظر شما در مورد هوش مصنوعی Copilot چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت به قابلیت های GPT-4 Turbo برای اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.