هوش مصنوعی Duet AI یکپارچه با خدمات Google – Tekrato

هوش مصنوعی Duet AI یکپارچه با خدمات Google – Tekrato

مقاله هوش مصنوعی Duet AI ادغام شده با سرویس های گوگل برای اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هوش مصنوعی دوتایی نوآوری جدید گوگل در رویداد I/O 2023 ارائه شد. این ابزار می تواند به عنوان یک دستیار هوشمند بدون وقفه در کنار شما کار کند.

دوتایی هوش مصنوعی با خدمات Google شما یکپارچه می شود و به شما کمک می کند سریعتر کار کنید. این نماد ابزار هوش مصنوعی گوگل در کنار عکس پروفایل شما قرار می گیرد و با کلیک روی آن می توانید از آن استفاده کنید.

با کمک هوش مصنوعی Duet می توانید به راحتی ایمیل های خود را در Gmail و فایل های خود را در Google Drive و Google Docs مدیریت کنید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • موتور جستجوی OpenAI در راه است. رقیب جدید گوگل
  • حذف 34 هزار شغل به دلیل هوش مصنوعی بازار کار در فتح هوش مصنوعی
  • هوش مصنوعی به زودی به مرورگر موزیلا اضافه خواهد شد
  • Notepad ویندوز 11 مجهز به هوش مصنوعی Copilot است
  • گوگل نسخه پیشرفته هوش مصنوعی جمینی را عرضه کرد

هوش مصنوعی Duet AI چه کاربردهایی دارد؟

تصور کنید بتوانید به راحتی ایمیل های طولانی را خلاصه کنید یا توضیحاتی درباره ایمیل های پیچیده به زبان ساده دریافت کنید. این کاری است که ابزار Duet انجام می دهد. البته هوش مصنوعی Duet را نمی توان تنها یک ابزار جدید گوگل در نظر گرفت زیرا می تواند به عنوان یک دستیار شخصی هوشمند در کنار شما باشد و وظایف مختلفی را انجام دهد.

می توانید وظیفه نوشتن یک ایمیل اعلان یا یادداشت تشکر را به این ابزار هوش مصنوعی اختصاص دهید. Duet می تواند شما را پیدا کند و با بررسی ایمیل های شما، شما را از پروازهای آتی یا تحویل بسته مطلع کند.

هوش مصنوعی Duet AI با سرویس‌های Google یکپارچه شده است

در Google Drive، همکاری دوتایی بصری تر می شود. این دستیار هوش مصنوعی می تواند اسناد را خلاصه کند یا جزئیات خاصی مانند تاریخ انقضای قرارداد را جستجو کند.

این هوش مصنوعی در Google Docs و Google Sheets خدماتی مانند خلاصه کردن فایل ها، ترسیم جداول و ایجاد فرمول های پیچیده را نیز ارائه می دهد.

این هوش مصنوعی همچنین با سرویس Google Slides یکپارچه شده و به کاربران کمک می کند تا ارائه های جذابی ایجاد کنند. علاوه بر این، کاربران ممتاز Google One نیز می توانند از مزایای این ابزار استفاده کنند. در حقیقت دوتایی هوش مصنوعی با خدماتی که ارائه می دهد، نحوه تعامل ما با محیط دیجیتال را دوباره تعریف می کند.

بیشتر بخوانید:

  • اپل یک ابزار تصویربرداری هوش مصنوعی به نام MGIE راه اندازی کرده است
  • هوش مصنوعی مولد به نقشه گوگل می آید
  • Gemina Pro on Bard تولید تصویر رایگان را با هوش مصنوعی و پشتیبانی از چندین زبان اضافه می کند
  • برای استفاده از نسخه پیشرفته Google Bard ممکن است مجبور به پرداخت هزینه باشید
  • طراحی جدید هوش مصنوعی Copilot؛ زیباتر، کاربردی تر و جذاب تر. [+عکس]

.

منبع: گجت ها

مقاله هوش مصنوعی Duet AI ادغام شده با سرویس های گوگل برای اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.