هوش مصنوعی Gemini گوگل به زودی برای سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی – TechRadar

هوش مصنوعی Gemini گوگل به زودی برای سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی – TechRadar

پست هوش مصنوعی Gemini گوگل به زودی برای سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی اولین بار در Tecrato – Tech Life ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هوش مصنوعی جمینی گوگل به زودی در پرچمداران سامسونگ و سایر دستگاه های اندرویدی عرضه خواهد شد. این هوش مصنوعی اکنون در پیکسل 8 پرو پیاده سازی شده است.

اگر یادت باشه هوش مصنوعی ChatGPT این به طور رسمی در نوامبر 2022 اعلام شد، پس از آن گوگل مجبور شد در رقابت با OpenAI، توسعه هوش مصنوعی خود را تسریع بخشد. به دنبال این تلاش ها، گوگل چند ماه پیش، حدود اسفند ماه سال جاری، بر اساس هوش مصنوعی بارد گوگل توسط مدل زبان LaMDA ارائه شده پشتیبانی می شود.

سپس در ماه می، این شرکت این هوش مصنوعی را با مدل زبان PalM تقویت کرد. و در نهایت گوگل در این هفته، با ارائه هوش مصنوعی جونی با یک مدل پایه قدرتمند، از تمام رقبای خود پیشی گرفت. این مدل به Google Bard کمک می کند سریعتر و بهتر کار کند. حال، هوش مصنوعی Gemini قرار است در آینده ای نزدیک به سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی بیاید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • Google Bard اکنون می تواند ویدیوهای YouTube را درک کند و به سؤالات پاسخ دهد
  • با هوش مصنوعی جدید اینستاگرام با افراد مشهور بیشتری چت کنید
  • تصور کنید هوش مصنوعی Imaging در نسخه وب منتشر شود
  • قابلیت‌های هوش مصنوعی Gemini کمتر از آن‌هایی است که گوگل نشان داده است [+ویدئو]

هوش مصنوعی جمینی گوگل

هوش مصنوعی جمینی دارای سه نسخه مختلف با نام های Jamna Nano، Jamna Ultra و Jamna Pro است. جمنا اولترا قوی ترین نوع این هوش مصنوعی برای کار به وب نیاز دارد و به گفته گوگل بهتر از GPT-4 کار می کند. بنابراین این نسخه از Jamnai از ChatGPT و سایر چت بات ها بهتر است. با این حال Google Bard در حال حاضر از Gemini Pro پشتیبانی می کند البته این نسخه از Jumnai نیز توانایی بالایی در پردازش و انجام وظایف دارد.

هوش مصنوعی جمینی گوگل

جمینی نانو این یک مدل کوچکتر است که برای اجرا بر روی دستگاه های مختلف طراحی شده است و اکنون دارای ویژگی های زیادی است. گوشی هوشمند پیکسل 8 پرو ارائه می دهد. به عنوان مثال، برنامه ضبط صدا دارای قابلیتی به نام خلاصه است که حتی بدون اتصال به اینترنت نیز کار می کند. بنابراین، فایل صوتی مکالمات در پیکسل 8 پرو را می توان در هر زمان و بدون اتصال به اینترنت خلاصه کرد.

علاوه بر این، قابلیت Jumnai Nano پاسخ‌های صفحه‌کلید هوشمند Gboard و با شناخت محتوای چت، پاسخ های مرتبط و باکیفیت را پیشنهاد می کند. این ویژگی در حال حاضر در واتس اپ در حال آزمایش است، اما انتظار می رود به زودی در دسترس کاربران سایر برنامه های پیام رسان قرار گیرد.

گوگل می گوید این هوش مصنوعی به بهبود دستیار شخصی در تلفن های پیکسل و سایر تلفن های مجهز به آن کمک می کند پردازنده تانسور G3 همچنین موثر خواهد بود و سایر سازندگان می توانند از آن در اندروید 14 و در گوشی های هوشمند مجهز به پردازنده های پرچمدار مانند مدیاتک، کوالکام و اگزینوس استفاده کنند.

هوش مصنوعی جمینی گوگل

این شرکت قصد دارد با همکاری سایر سازندگان گوشی های بیشتری را با این هوش مصنوعی پوشش دهد. هنوز چیزی به طور رسمی اعلام نشده است، اما گمان می‌رود که هوش مصنوعی Gemini بر روی تراشه‌های پرچم‌دار مانند Dimension 9300 مدیاتک، Exynos 2400 سامسونگ و نسل سوم اسنپدراگون 8 کوالکام اجرا شود.

از سری گلکسی اس 24 Jumnai Nano که با پردازنده های Exynos 2400 یا Snapdragon 8 نسل 3 وارد بازار می شود، می تواند عملکردهایی مانند پاسخ هوشمند، ترجمه فوری و دستیار صوتی هوشمندتر را در این سری از سامسونگ اجرا کند.

البته سامسونگ قبلا این را اعلام کرده است Galaxy AI ترجمه تماس صوتی فوری در Galaxy S24 را در اختیار کاربران قرار می دهد. اما انتظار می رود ویژگی ها و قابلیت های بیشتری مبتنی بر هوش مصنوعی در مراسم معرفی این سری پرچمدار ارائه شود.

بیشتر بخوانید:

  • گوگل نسخه جدید AlphaCode را ارائه کرد که هوش مصنوعی مبتنی بر Gemini را رمزگذاری می کند
  • هوش مصنوعی Copilot در مرورگر Edge اکنون می‌تواند ویدیوها را خلاصه کند
  • هوش مصنوعی جمینی گوگل رونمایی شد. یک رقیب جدید ChatGPT وارد صحنه شده است
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک به دنبال جذب یک میلیارد دلار است
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن. با این ابزارها حرفه ای شوید

نظر کاربران بازیگرها در مورد هوش مصنوعی جمینی گوگل چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: sammobile

پست هوش مصنوعی Gemini گوگل به زودی برای سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی اولین بار در Tecrato – Tech Life ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.