هوش مصنوعی Grok ایلان ماسک داده‌های ChatGPT – Tekrato را می‌دزدد

هوش مصنوعی Grok ایلان ماسک داده‌های ChatGPT – Tekrato را می‌دزدد

مقاله ایلان ماسک، استاد هوش مصنوعی داده های ChatGPT را می دزدد، برای اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هوش مصنوعی گروک ، پروژه ای است که توسط xAI توسعه یافته است که از زمان شروع خود سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. به نظر می رسد هر چیزی که ایلان ماسک درگیر آن می شود همیشه با جنجال های زیادی همراه است.

اخیرا پلتفرم X Premium Plus با اظهار نظر متفاوت سازنده اش همه را شگفت زده کرده است. همانطور که برخی گزارش کرده اند که این ربات چت داده های ChatGPT از آن برای برقراری ارتباط استفاده می کند و به گفته برخی آنها را می دزدد.

بیشتر بخوانید: نمایندگان اروپایی اولین قانون جامع هوش مصنوعی را تصویب کردند

کاربرانی که از Grok استفاده کرده‌اند گزارش داده‌اند که در بخشی از مکالماتشان، چت بات بر اساس داده‌های ChatGPT به آنها پاسخ داده و گفته است: «متاسفانه نمی‌توانم به این درخواست پاسخ دهم، زیرا این درخواست برخلاف سیاست‌های OpenAI است».

حال بر اساس پاسخ این چت بات این سوال پیش می آید که آیا سرقت اطلاعات رخ داده است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت بله جمله قبلی صحیح است. این چت ربات OpenAI اصلی نیست، اما از داده‌های ChatGPT استفاده کرده است که واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است. از سوی دیگر، ایگور بابوشکین، مهندس xAI، از تیم توسعه این برنامه دفاع کرد و گفت: «مشکل این است که وب پر از پاسخ‌های ChatGPT است، بنابراین در حین آموزش Grok، برخی از این پاسخ‌ها را به صورت تصادفی انتخاب کردیم. وقتی برای اولین بار این اتفاق را دیدیم، بسیار شگفت زده شدیم.»

وی همچنین افزود: این موضوع بسیار نادر است و اکنون که از آن مطلع شده ایم، مطمئن می شویم که نسخه های آینده Grok این مشکل را نداشته باشند، نگران نباشید، هیچ کد OpenAI برای ساخت Grok استفاده نشده است.

اگر این گفته صحت داشته باشد، حداقل می توان در نظر گرفت که Grok قبل از راه اندازی چندین آزمایش برای شناسایی این مشکلات انجام داده است. بنابراین اکنون کاربران باید آنها را کشف کنند. OpenAI هنوز به استفاده Grok از داده های خود پاسخ نداده است.

بیشتر بخوانید:

  • اعتراف گوگل: ویدیوی معرفی هوش مصنوعی Gemini جعلی بود!
  • رقیب جدید ChatGPT در اندروید. ربات چت AI Pi معرفی شد
  • روایت زندگی کاربران با هوش مصنوعی مبتنی بر جمینی گوگل امکان پذیر خواهد بود

نظر شما در مورد Grok AI چیست؟ آیا تجربه همکاری با گروک را داشته اید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

مقاله ایلان ماسک، استاد هوش مصنوعی داده های ChatGPT را می دزدد، برای اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.