هوش مصنوعی Honor به شما امکان می دهد گوشی و ماشین خود را با چشمان خود کنترل کنید – Tekrato

هوش مصنوعی Honor به شما امکان می دهد گوشی و ماشین خود را با چشمان خود کنترل کنید – Tekrato

مقاله Honor با هوش مصنوعی به شما امکان می دهد گوشی و ماشین خود را با چشمان خود کنترل کنید اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

فناوری آنقدر پیشرفت کرده است که می توانید تنها با حرکت دادن چشمان خود گوشی خود را کنترل کنید. به هوش مصنوعی احترام بگذارید همچنین این امکان را به شما می دهد تا وسایل نقلیه ای مانند اتومبیل و موتور سیکلت را با چشم کنترل کنید.

با پیشرفت تکنولوژی، نحوه تعامل ما با آن نیز تغییر می کند. به عنوان مثال، گوشی های هوشمند زمانی توسط دکمه ها و سپس با صفحه نمایش لمسی کنترل می شدند.

حالا Honor تصمیم گرفته است تا با فناوری جدید و هوش مصنوعی ثبت شده خود، زمین بازی را یک بار دیگر تغییر دهد. با به هوش مصنوعی احترام بگذاریدکاربران قادر خواهند بود گوشی خود را با حرکت چشم کنترل کنند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • آنر و پورشه دیزاین همکاری خود را برای تولید یک گوشی پرچمدار دیگر تایید کردند
  • Porsche Design V2 RSR Honor با لوازم جانبی بیشتری عرضه می شود
  • حاکمان بازار چین؛ اپل و آنر در صدر پرفروش ترین شرکت های سال 2023 هستند
  • Honor Magic 6 RSR Porsche Design چه زمانی معرفی می شود؟

با استفاده از هوش مصنوعی Honor گوشی را با چشمان خود کنترل کنید

شرکت Honor اخیراً فناوری جدیدی را توسعه داده است که از هوش مصنوعی استفاده می کند ردیابی حرکت چشم برنامه های کاربردی. کاربران با کمک این فناوری می توانند بدون دست زدن به گوشی کار خود را انجام دهند.

به هوش مصنوعی احترام بگذارید

این فناوری به قدری خوب کار می کند که حتی به شما امکان می دهد ماشین شخصی خود را رانندگی کنید. ردیابی چشم از طریق به هوش مصنوعی احترام بگذارید این روش کنترل دستگاه ها را تغییر می دهد و بازار دستگاه های هوشمند را وارونه می کند. جیمز برایتون، کارشناس مهندسی خودرو بریتانیایی، این فناوری را با استفاده از گوشی هوشمند Honor Magic 6 و حرکت خودرو با چشمان خود آزمایش کرده است.

نسخه دمویی که Honor از این فناوری منتشر کرد، قدرت آن را در ردیابی حرکات چشم نشان می دهد. کاربران می توانند از گوشی استفاده کنند. HONOR Magic 6 Proموتور یا ماشین خود را به سادگی با نگاه کردن به صفحه نمایش کنترل کنید. این نشان دهنده پتانسیل فناوری ردیابی چشم برای متحول کردن تعاملات ما با فناوری است.

بیشتر بخوانید:

  • آیا میجرنی با استاد هوش مصنوعی ایلان ماسک ارتباط برقرار خواهد کرد؟
  • گوگل یک مدل هوش مصنوعی سبک وزن به نام جما ارائه می کند
  • آخرین به‌روزرسانی کروم ویژگی «Help Me Write» را با هوش مصنوعی معرفی می‌کند
  • سامسونگ قصد دارد هوش مصنوعی را به ساعت های هوشمند گلکسی بیاورد
  • Meizu از تجارت گوشی های هوشمند خارج می شود و وارد هوش مصنوعی می شود

نظر کاربران بازیگرها در مورد کنترل گوشی ها و ماشین ها با چشم از طریق هوش مصنوعی آنر چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله Honor با هوش مصنوعی به شما امکان می دهد گوشی و ماشین خود را با چشمان خود کنترل کنید اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.