هوش مصنوعی iOS 18 اپل Apple Intelligence – Tekrato نام دارد

هوش مصنوعی iOS 18 اپل Apple Intelligence – Tekrato نام دارد

مقاله هوش مصنوعی iOS 18 با نام Apple Intelligence اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هوش مصنوعی iOS 18 اپل به عنوان Apple Intelligence در رویداد WWDC ارائه خواهد شد. اپل به طور خلاقانه ای از کلمه AI برای نامگذاری هوش مصنوعی خود استفاده کرده است.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل در رویداد WWDC خود در روز دوشنبه از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی iOS 18 رونمایی خواهد کرد. حال گفته می شود این غول فناوری تصمیم گرفته است که تمامی این ویژگی ها را در این عنوان قرار دهد هوش اپل ارائه به جهان؛ استفاده خلاقانه و هوشمندانه از کلمه هوش مصنوعی (AI).


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • لیست قیمت گوشی امروز 29 خرداد 1403; گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو
  • لیست قیمت گوشی های آیفون امروز 28 خرداد 1403.
  • ما فناوری‌های جدید اپل را در WWDC ارائه می‌کنیم: از iOS 18 تا Vision OS
  • اپل ویژگی های چت GPT را به iOS 18 می آورد

قابلیت‌های هوش مصنوعی iOS 18 اپل

هدف اصلی اپل بهره وری است هوش مصنوعی، در تسهیل امور روزمره خواهد بود. بنابراین به زودی ردپای هوش مصنوعی در بسیاری از اپلیکیشن های سیستم اپل دیده می شود. برای مثال، هوش مصنوعی می‌تواند خلاصه‌های صفحه وب را در سافاری تولید کند یا پاسخ‌های مرتبط و دقیق را در پیام‌ها و ایمیل‌ها ارسال کند.

هوش مصنوعی iOS 18 اپل

علاوه بر این، هوش مصنوعی می‌تواند از الگوریتم خاصی برای مرتب‌سازی ایمیل‌ها و صندوق ورودی شما استفاده کند. حتی در قسمت پیام ها می توانید خلاصه ای از اطلاعیه ها و اعلان ها را با کمک هوش مصنوعی دریافت کنید.

تعدادی ابزار ویرایش پیشرفته در برنامه Photo ظاهر می شود که مهمترین آنها ابزار Smart Eraser است. این ابزار درست مانند پاک کن برنامه Google Photos کار خواهد کرد. پیشرفت های بزرگی برای Siri و Xcode در راه است. البته این ویژگی ها احتمالا سال آینده به صورت عمومی عرضه خواهند شد.

هوش مصنوعی اپل به این موارد محدود نمی شود و برنامه های سرگرم کننده ای نیز خواهد داشت. به عنوان مثال، هوش مصنوعی مولد، بسته به آنچه تایپ می‌کنید، شکلک‌هایی ایجاد می‌کند. تا کاربران بتوانند از ایموجی های خاص و منحصر به فرد استفاده کنند.

ظاهرا اپل برای برخی از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی به رایانش ابری متکی خواهد بود. علاوه بر این، گورمن، مشارکت OpenAI در برخی از ابزارهای هوش مصنوعی iOS 18 تایید کرده است

با این حال، استفاده از فضای ابری ممکن است حریم خصوصی کاربر را نقض کند. به همین دلیل است که اپل هنوز این موضوع را تایید نکرده و از طراحی محاسباتی محرمانه خود برای پردازش داده ها استفاده می کند و حتی نحوه استفاده از داده ها و اطلاعات را به اطلاع کاربران می رساند.

بیشتر بخوانید:

  • اپلیکیشن مدیریت رمز عبور جدید اپل در رویداد WWDC 2024 رونمایی خواهد شد
  • بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی اندروید و آیفون; معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی
  • اپل در iOS 18 جلوه های متنی جدیدی را به Messages اضافه می کند
  • همکاری اپل با OpenAI برای بهبود سیری بدن مایکروسافت را تکان داد
  • جلسه محرمانه اپل با TSMC برای رزرو تولید تراشه 2 نانومتری

کاربران بازیگرها، نظر شما در مورد قابلیت های هوش مصنوعی iOS 18 اپل و نام انتخاب شده توسط اپل برای این هوش مصنوعی چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: gsmarena

مقاله هوش مصنوعی iOS 18 با نام Apple Intelligence (Apple Intelligence) اولین بار در وبسایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.