هوش مصنوعی Jumnai Live گوگل با درک محیط اطراف به سوالات پاسخ می دهد – بازیگرها

هوش مصنوعی Jumnai Live گوگل با درک محیط اطراف به سوالات پاسخ می دهد – بازیگرها

مقاله Jumnai Live هوش مصنوعی گوگل به سوالات با درک محیط اطراف پاسخ می دهد اولین بار در وب سایت Tekrato: Living with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گوگل یک ربات چت جدید به نام Gemini Live توسعه داده است تا درک انسان ها را بهبود بخشد و راحت تر با آنها ارتباط برقرار کند. این پروژه که در رویداد بزرگ I/O 2024 پیش‌نمایش شد، به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق گوشی‌های هوشمند، مکالمات صوتی جامع و کاملی با Jamnai داشته باشند.Jamnai Live این امکان را فراهم می کند که در صورت نیاز کاربر به برقراری ارتباط با آن به گونه ای که با الگوی گفتار کاربر هماهنگ باشد، مکالمه صوتی را قطع کند. هوش مصنوعی این چت بات قادر است با تجزیه و تحلیل عکس ها و فیلم های موجود در گوشی کاربران، اطلاعاتی در مورد محیط اطراف آن ها دریافت کند و به سوالات آن ها پاسخ دهد.


بیشتر بخوانید:

  • گوگل هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash را معرفی کرد
  • پردازنده هوش مصنوعی Trillium در کنفرانس Google I/O ارائه شد

هوش مصنوعی جمنای لایو رایگان نیست

با Jamnai Live، کاربران می توانند سوالاتی در مورد اشیا یا محیط اطراف خود بپرسند و منتظر پاسخ آنها باشند. این چت بات قادر است با تشخیص موقعیت فعلی کاربر یا نام اشیاء در نمای دوربین گوشی به سوالات کاربران پاسخ دهد. علاوه بر این، ربات چت می‌تواند اطلاعاتی مانند استفاده از کد کامپیوتری یا موقعیت گذشته یک شی را در اختیار کاربران قرار دهد.

Jamnai Live هوش مصنوعی گوگل با درک محیط اطراف به سوالات پاسخ می دهد

سیسی هسیائو، مدیر Jamnai در Google، تاکید می‌کند که Jamnai Live درک کاربر از Jamnai را بهبود می‌بخشد و یک تجربه مکالمه واقعی با هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. این چت بات همچنین به عنوان یک مربی مجازی عمل می کند و کاربران را در امور مختلف مانند آماده شدن برای مصاحبه شغلی یا سخنرانی راهنمایی می کند.

برای استفاده از Jumnai Live، کاربران باید اشتراک Google One AI Premium را با قیمت 20 دلار در ماه خریداری کنند که پس از راه اندازی در دسترس افراد قرار خواهد گرفت. این چت بات از معماری زیربنایی مدل Gemini 1.5 Pro بهره می برد که قابلیت های هوش مصنوعی آن را بهبود بخشیده است.

بیشتر بخوانید:

  • گوگل هوش مصنوعی Gemini را به رگ های اندروید تزریق می کند
  • موتور جستجوی گوگل اکنون Gemini را در مرکز خود دارد و پاسخ های دقیق تری می دهد

منبع: techcrunch

مقاله Jumnai Live هوش مصنوعی گوگل به سوالات با درک محیط اطراف پاسخ می دهد اولین بار در وب سایت Tekrato: Living with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.