هیچ پولی برای ادغام ربات چت OpenAI با محصولات اپل – بازیگرها رد و بدل نمی شود

هیچ پولی برای ادغام ربات چت OpenAI با محصولات اپل – بازیگرها رد و بدل نمی شود

هیچ پولی برای ادغام چت ربات OpenAI با محصولات اپل رد و بدل نمی شود – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

در رویداد WWDC امسال، اپل رسما اعلام کرد که با OpenAI برای بهبود ویژگی‌های هوش مصنوعی در iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia همکاری می‌کند. در واقع اپل از مدل ChatGPT-4o این شرکت برای بهبود عملکرد محصولات خود استفاده کرده است، اما جالب اینجاست که در این معامله هیچ پولی رد و بدل نشده است.اپل با کمک قدرتمندترین شرکت در این بخش هوش مصنوعی کیفیت محصولات خود را بالا برده و با این همکاری OpenAI تقریبا وارد تمامی محصولات اپل شده است. در واقع این دو شرکت به برکت این قرارداد به دستاوردهای ارزشمندتری نسبت به پول دست یافته اند.

البته اپل تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار نمی دهد و به مذاکرات خود با آنتروپیک و گوگل ادامه می دهد. در واقع اپل می خواهد با ادغام ربات های چت سایر غول های فناوری در سیستم عامل خود، گزینه های بیشتری را به کاربران خود ارائه دهد تا آنها حق انتخاب داشته باشند.

از سوی دیگر، اگر کاربران مرورگر گوگل را با هوش مصنوعی جایگزین کنند، در درازمدت به ضرر اپل خواهد بود. زیرا تا به حال گوگل مبلغ قابل توجهی را به عنوان ارائه دهنده جستجوی پیش فرض اپل پرداخت می کرد. پایان این همکاری به نفع اپل نیست زیرا در این صورت باید به فکر منبع درآمد دیگری باشد.

با این حال، همانطور که مشخص است، اپل برای بقا به این همکاری ها نیاز دارد. زیرا اگر به عنوان مثال، کسب درآمد از نتایج چت بات های ادغام شده در دستگاه های iOS، iPadOS و macOS توسط OpenAI می تواند منجر به حذف اپل شود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین تلویزیون های گیمینگ سال 2024
  • بهترین هدفون برای پلی استیشن 4
  • بهترین هدفون بلوتوث 2024
  • بهترین هدست های پلی استیشن 2024

نظرات خود را در بخش نظرات با بازیگرها به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: gsmarena

هیچ پولی برای ادغام چت ربات OpenAI با محصولات اپل رد و بدل نمی شود – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.