واکنش تلخ مونا فرجاد به درگذشت کیومرث پوراحمد

واکنش تلخ مونا فرجاد به درگذشت کیومرث پوراحمد

مونا فرجاد در واکنش به درگذشت کیومرث پوراحمد (کارگردان معروف) متنی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش صبح به نقل از برترین ها: مونا فرجاد (بازیگر سینما و تلویزیون) در واکنش به درگذشت کیومرث پوراحمد (کارگردان معروف) متنی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

مونا فرجاد نوشت:

زندگی، امید، تلاش و همه کلمات خوب زمانی معنا پیدا می کنند که در کنار اضداد خود قرار گیرند. وقتی بیمار می شویم قدر سلامتی را می دانیم.

وقتی بارقه‌ای از امید را می‌بینیم، معنای ناامیدی آشکار می‌شود و زندگی تا مرگ بی‌معنی است. مرگ کلمه ای سه حرفی است که دنیایی از معنا در آن انباشته شده است. هرگز دوست نداشتم به آن فکر کنم و تصور آن برای عزیزانم هرگز آسان نبود.

مدت هاست که دیگر از شنیدن خبر مرگ یک نفر تعجب نمی کنم. گاهی فکر می کنم شاید مرگ آنقدرها هم ترسناک نباشد، تنها ترس برای بازماندگان است، کسانی که در این دنیا گیج و گنگ مانده اند و دیگر عزیزانشان را نخواهند دید.

همه ما می دانیم که اجتناب ناپذیر است. به قول قدیمی ها؛ دیر یا زود، اما سوخت وجود ندارد. اما مرگ خودخواسته داستان دیگری است!

چه می شود که انسان تصمیم می گیرد جان شیرین خود را که عزیزترین است به دست خود بگیرد و چه می شود که هزار راه را پیموده و هزار کار انجام دهد و راهی سرزمینی دیگر شود.

از ظهر به میزان ناامیدی و غم و اندوهی که این کار ایجاد می کند فکر می کنم. به دوستی گفتم باید مواظب خودمان باشیم، مرگ همین جا کنار همه ما نشسته است، اگر غفلت کنیم میدان را می برد.

اما سوال مهم این است که چگونه از خود مراقبت کنیم؟! این پرسش پاسخ های پیچیده ای دارد، برخی از راه حل های آن گروگان جبر جغرافیایی و جبر زمانی است و نمی توان به سادگی این کار را انجام داد.

اما من و تو که می دانی این روزهای سخت و پرچالش با همه ما چه می کند، چقدر به این فکر می کنیم که باری حتی به اندازه پر از دوش خود و دیگران برداریم؟!

گاهی یک لبخند، یک تماس تلفنی، یک ملاقات کوتاه و یک جمله عاشقانه می تواند بارقه امیدی برای رهایی از ناامیدی باشد. برای رهایی از مرگ خودخواسته. از خود و دیگران دریغ نکنیم.

نوشته واکنش تلخ «مونا فرجاد» به درگذشت کیومرث پوراحمد اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.