واکنش مجید یاسر بازیگر نون خا به حواشی ایجاد شده در سریال

واکنش مجید یاسر بازیگر نون خا به حواشی ایجاد شده در سریال

در این قسمت از بازیگرها مطلبی درباره واکنش مجید یاسر بازیگر نون خا به حواشی ایجاد شده در این سریال برای شما آورده ایم.

دفتر خاطرات مجید یاسر برای روزهای سخت فیلمبرداری ظهر خ

به نام پروردگار یگانه

سریال نون خا تمام شد و من در شرایط سخت تولید در کنار سعید آقاخانی عزیز بودم نون خا قبل از اتفاقات و مرگ مهسا امینی عزیز کلید خورد.

تعهد به کار و دوستی برای بچه های پروژه و برای حفظ سفره ای که روزی حداقل دویست خانواده را تامین می کند و خبرهای ناگوار از همه ایران عزیزمان به ویژه کردستان از یک سو نگاهی پر از غم و درد برای ساختن یک تالیف طنز. برای سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و بازیگر کار کاملا مشهود بود و صبوری و مدیریت بی نظیر آقای مهدی فرجی به عنوان تهیه کننده ای که تا پایان کار با تمام ناملایمات روبرو شد، سریالی 30 قسمتی که در 20 قسمت گرد هم آمد تا به مردم داغدار ایران احترام بگذارد، بدون اینکه موسیقی شاد که یکی از ویژگی های سریال طنز است

این یادداشتی بود که خدای ناکرده در مورد برخی شیطنت ها بی انصافی قضاوت نکنیم، بدون حمایت و نگاه مهربان شما نمی توانیم کار آبرومندانه و آبرومندی ارائه دهیم، احترام شما.

مجید یاسر

دفتر خاطرات مجید یاسر برای روزهای سخت فیلمبرداری ظهر خ
دفتر خاطرات مجید یاسر برای روزهای سخت فیلمبرداری ظهر خ

بیشتر بخوانید:

چرا حسن معجونی در نون خ 4 بازی نکرد؟

آیا فصل پنجم سریال Noon Kh5 ساخته می شود؟

بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده دیدگاه رسانه بازیگرها نیست. بازیگرها در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته مجید یاسر واکنش نون خا بازیگر به حواشی ایجاد شده برای سریال اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.