واکنش وزیر آموزش و پرورش به مسمومیت قم [+فیلم] – فیگر

واکنش وزیر آموزش و پرورش به مسمومیت قم [+فیلم] – فیگر

واکنش وزیر آموزش و پرورش به مسمومیت قم [+فیلم] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

واکنش وزیر آموزش و پرورش به مسمومیت قم بررسی ها و جلسات ما با فرماندار و مسئولان محلی نشان داده است که سابقه باز نشدن مدارس به دلیل مسمومیت دانش آموزان تا حد زیادی تحت تاثیر شنیده ها است.

اظهارات جنجالی وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت در قم

سخنان وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت قم

در مورد مسمومیت دانش آموزان در قم تا زمانی که مشکلی وجود نداشته باشد و دانش آموزان بتوانند به مدرسه بروند، شاهد شایعات هستیم.

آموزانقمی
توضیحات سبک در مورد مسمومیت های اخیر در قم

اظهارات عجیب و جنجالی نوری وزیر آموزش و پرورش

به دوستان عزیزم در رسانه که یکی از ارکان فرآیند آموزشی هستند می گویم که کرونا به دلیل انگیزه یا برجستگی شایعاتی که وجود داشت باعث تعطیلی مدارس شد.

البته سلامت دانش‌آموزان برای ما بسیار مهم است، اما به شکل افراطی گرفته شد و منجر به تعطیلی مدارس شد، در حالی که در سایر کشورهای دنیا وضعیت به این شکل نبود.

اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت های اخیر

واکنش وزیر آموزش و پرورش به مسمومیت قم

یوسف نوری در حاشیه پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور با ارائه توضیحاتی در خصوص مسمومیت اخیر دانش آموزان در استان قم گفت:

در استان قم نهادهای متعددی در حال بررسی این موضوع هستند. زمزمه‌های رسانه‌های خارج از کشور در این خصوص برخی خانواده‌ها را نگران کرد. در این زمینه تلفات جانی نداشته است، اما برخی شایعه فوت و یا عوارضی مانند فلج را داشته اند که تکذیب می شود.

وی افزود: در این حادثه هیچ دانش آموزی کشته نشدند.

بسیاری از دانش آموزان تحت درمان سرپایی قرار گرفتند و برخی دیگر یک شب را در بیمارستان سپری کردند. برخی از خانواده ها نیز به دلیل انتشار شایعات نسبت به عواقب و عواقب مسمومیت و بوی نامطبوع نگران بودند که این موضوع نیز تکذیب شده است.

  • پیگیری مسمومیت دانش آموزان قمی توسط مسئولان امنیتی [+ویدیو]
  • تعطیلی مدارس قم مسمومیت در قم غوغا کرده است
  • مسمومیت مجدد در مدرسه راهنمایی دخترانه فاطمیه قم [+جزئیات]
  • بهترین سریال کره ای تاریخی دنیا از نگاه بازیگرها+ [2023]
  • آخرین اخبار سما جهانباز دختر گمشده شیرازی [+جزئیات]

واکنش وزیر آموزش و پرورش به مسمومیت قم [+فیلم] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.