وب سایت های مورد علاقه خود را با برنامه های وب پیشرو – Tekrato به برنامه تبدیل کنید

وب سایت های مورد علاقه خود را با برنامه های وب پیشرو – Tekrato به برنامه تبدیل کنید

مقاله وب سایت های مورد علاقه خود را با برنامه های وب پیشرو به برنامه تبدیل کنید اولین بار در Techrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گوگل قابلیت جدیدی را ارائه کرده است که سایت اینترنتی موارد دلخواه خود را به برنامه تبدیل کنید. Chrome 124 به شما امکان می دهد مرورگر را کنار بگذارید.

برنامه های کروم آن میانبرهای برنامه مانند وب سایت های مورد علاقه خود را که در سال 2023 ناپدید شدند، به خاطر دارید؟ اکنون گوگل این جایگزین را با برنامه های وب پیشرو (PWA) ارائه کرده است. PWA ها به شما این امکان را می دهند که بدون نیاز به دانلود آن از فروشگاه اپلیکیشن، تجربه ای شبیه به اپلیکیشن برای کاربران ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: قابلیت انتقال تماس به Google اضافه می‌شود

از کجا می دانی PWA ها برنامه های وب هستند که مرز بین وب سایت ها و برنامه های بومی را محو می کند و تجربه ای شبیه به برنامه را بدون نیاز به دانلود چیزی از فروشگاه ارائه می دهد. اکنون، Chrome Canary PWA را یک قدم جلوتر می‌برد و به شما امکان می‌دهد هر وب‌سایتی را به‌عنوان یک برنامه دسک‌تاپ نصب کنید.

این بدان معنی است که می توانید هر وب سایتی را که به طور منظم بازدید می کنید، انتخاب کنید و آن را به یک برنامه اختصاصی روی دسکتاپ خود تبدیل کنید. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به جستجوی آن در تب های مرورگر خود ندارید، تنها با یک کلیک بر روی آیکون برنامه، وب سایت در پنجره خودش باز می شود و آماده استفاده می شود.

قبلاً، فعال کردن عملکرد PWA به عملیات پیچیده نیاز داشت، اما با آخرین به‌روزرسانی Canary، یک گزینه جدید “Install page as app…” در منوی “Save and Share” ظاهر شد که با کلیک روی آن، یک برنامه اختصاصی برای موجود باز می‌شود. PWA ها، مانند YouTube، حتی نام خود (“Install YouTube”) را در منو نمایش می دهند.

این ویژگی در حال حاضر برای Chrome Canary (نسخه اولیه کروم 124) در دسترس است، اما نسخه پایدار کروم (122) بیشتر بر توسعه هوش مصنوعی و ابزار خواندن با صدای بلند برای اندروید تمرکز دارد. نسخه پایدار آینده (Chrome 123) یک پی دی اف خوان داخلی برای اندروید، یک پخش کننده رسانه ای به سبک اندروید برای دسکتاپ و اشتراک گذاری پیشرفته گروه تب ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • ویندوز 11، مشکل جدید ایلان ماسک؛ چرا باید وارد حساب کاربری مایکروسافت شویم؟
  • مایکروسافت ابزار پاکسازی مولد را به ویندوز 10 و 11 اضافه کرد
  • مایکروسافت و اینتل قرارداد همکاری جدیدی برای تولید تراشه های اختصاصی امضا کردند
  • ویندوز 11 نسخه 24H2 به روز رسانی بزرگ بعدی مایکروسافت است. خبری از ویندوز 12 نیست

نظر کاربران بازیگرها در مورد ویژگی تبدیل وب سایت به اپلیکیشن چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله وب سایت های مورد علاقه خود را با برنامه های وب پیشرو به برنامه تبدیل کنید اولین بار در Techrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.