ورود کالاهای فناوری اطلاعات را ممنوع کردند [+ جزئیات] – بارها و بارها

ورود کالاهای فناوری اطلاعات را ممنوع کردند [+ جزئیات] – بارها و بارها

ورود کالاهای فناوری اطلاعات ممنوع شد [+ جزئیات] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در یک دستور ناگهانی، واردات کالاهای فناوری اطلاعات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 1403 ممنوع اعلام شد. تا پایان مقاله با بازیگرها همراه باشید.

رئیس اتحادیه از تصمیم ناگهانی دولت مبنی بر ممنوعیت ورود محصولات فناوری اطلاعات به ایران در انتخابات ریاست جمهوری 1403 به دانشمندان علوم رایانه خبر داد به گفته وی، این تصمیم ناگهانی در این مقطع حساس باعث نارضایتی مردم و واردکنندگان شده است.

وی ادامه می دهد که ما نمی دانیم هدف دولت از ممنوعیت محصولات فناوری اطلاعات چیست. این مورد قطعا مصرف کننده را آزار می دهد و نمی داند محصول مورد نظر را کجا جستجو کند.

فرجی تهرانی همچنین درباره اشتباهات وزارت امنیت و اقتصاد در ارسال بخشنامه در دولت سیزدهم توضیحاتی ارائه کرده است. جزئیات کامل توضیحات وی را می توانید در انتهای صفحه بخوانید.

بیشتر بخوانید: سخنگوی فضای مجازی نسبت به هک و سرقت اطلاعات با روش جدید استخراج ارز هشدار داد.

ممنوعیت ورود کالاهای فناوری اطلاعات

محمدرضا فرجی تهرانی، رئیس اتحادیه فناوران رایانه و نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران توضیحاتی در مورد ممنوعیت واردات IT به ایران در آستانه انتخابات ارائه شد. وی گفت: انتخابات می تواند دوره مناسبی برای فروش محصولات فناوری اطلاعات باشد و ممنوعیت واردات این محصولات باعث نارضایتی مردم و واردکنندگان شده است، برخی از واردکنندگان محصولات فناوری اطلاعات پیش از این محصولات خود را به سازمان های دولتی فروخته اند و قول داده اند. آنها را تحویل دهند، اما ناگهان ورود این محصول به ایران ممنوع می شود.

وی با اشاره به التهاب بازار در پی این اقدام ناگهانی گفت:

وی افزود: آیا ما نمی دانیم هدف از ممنوعیت کالاهای رایانه ای در انتخابات ریاست جمهوری چیست؟ اعتراض می‌کند و نمی‌پذیرد: «این مایوس‌کننده است. این رفتارها از سوی برخی مدیران وزارت حراست در حالی صورت می‌گیرد که نامزدهای ریاست‌جمهوری تلاش می‌کنند مردم را راضی کنند و به پای صندوق‌های رای بروند».

ممنوعیت ورود کالاهای فناوری اطلاعات

فرجی تهرانی در ادامه با انتقاد از مسئولان وزارت اقتصاد و حریم خصوصی و انتقاد از عملکرد آنها در دولت سیزدهم می گوید: «در سه سال شهید رئیسی، وزارت اقتصاد و حریم خصوصی به اشتباه و با عملیات و مکاتبات بخشنامه هایی را منتشر کرد. با مدیران این وزارتخانه ها برخی از این اشتباهات را اصلاح کردیم و با مذاکراتی که انجام دادیم از افزایش قیمت ها و التهاباتی که در بازار ایجاد می شد جلوگیری کردیم.

وی در ادامه به اهمیت انتخاب وزرای صلح و اقتصاد اشاره کرد و گفت:

وی افزود: 5 روز تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و انتظار می رود رئیس جمهور چهاردهم در انتخابات وزرای صنعت، معدن و تجارت و وزارت اقتصاد دقت لازم را به عمل آورد چرا که احتمال دارد 95 درصد مدیران مربوطه این وزارتخانه باشند. ممکن است که عملکرد خوبی داشته باشند، اما همین بس که 5 درصد از این مدیران نسبت به مسائل بی اطلاع هستند، این افراد در سیستم وزارتخانه ها اختلال ایجاد می کنند و به تنهایی عملکرد کل نظام و سایر مدیران را زیر سوال می برند.

بیشتر بخوانید:

  • خودروهای جدید از سیستم یکپارچه خودروهای وارداتی. [+ لیست 28 دستگاه خودرو وارداتی]
  • تشخیص سکته مغزی در ثانیه های اول با هوش مصنوعی فناوری جدید در خدمت سلامت
  • جزیره امحات الشیخ با حفظ محیط زیست و استفاده از فناوری استانداردهای جدیدی را در گردشگری پایدار تعیین می کند.

نظر شما درباره تصمیم ناگهانی دولت برای ممنوعیت واردات محصولات فناوری اطلاعات چیست؟ لطفا نظرات خود را برای ما در میان بگذارید.

ورود کالاهای فناوری اطلاعات ممنوع شد [+ جزئیات] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.