وضعیت WhatsApp بیشتر شبیه استوری اینستاگرام – بازیگرها است

وضعیت WhatsApp بیشتر شبیه استوری اینستاگرام – بازیگرها است

متا در حال توسعه قابلیتی برای شبیه سازی وضعیت واتس اپ به استوری اینستاگرام است. واتس اپ به زودی به قابلیت لایک و ذکر افراد به صورت خصوصی در استاتوس مجهز می شود.

در توضیح این قابلیت باید گفت که واتس اپ این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند افراد را به صورت خصوصی در استاتوس خود ذکر کنند.

راهنمای خرید بازیگرها

در این صورت فرد مذکور از طریق اطلاعیه خصوصی متوجه این موضوع می شود. این باعث می شود وضعیت WhatsApp بیشتر شبیه به استوری اینستاگرام باشد. اما یک تفاوت وجود دارد. برخلاف تگ کردن در استوری اینستاگرام که برای همه مخاطبان قابل مشاهده است، در واتس اپ هیچ کس نمی داند چه کسی نام برده شده است.

ضمناً فرد مذکور می تواند همان وضعیت را در صفحه خود بازنشر دهد که این امر باعث افزایش تعاملات اجتماعی کاربران با یکدیگر می شود.

WhatsApp تجربه وضعیت را با ویژگی‌های جدید بهبود می‌بخشد

به گزارش androidauthority، از دیگر ویژگی های جدیدی که به وضعیت های واتس اپ اضافه می شود؛ ممکن است آنها را دوست داشته باشید. کاربران می توانند با برجسته کردن یک قلب سبز در پایین، در مورد هر وضعیت نظر دهند. جالب اینجاست که این لایک ها دارای تعداد عمومی نیستند، به این معنی که فقط ویرایشگر وضعیت می تواند تعداد لایک های دریافت شده را ببیند. این ویژگی می تواند واتس اپ را به یک محیط غیر رقابتی در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی تبدیل کند.

همچنین طبق اعلام واتس اپ، علاوه بر قابلیت های فوق، در هفته های آینده قابلیت های بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اگرچه اطلاعات زیادی در مورد جزئیات تغییرات منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که واتس‌اپ به پیشرفت و بهبود تجربه کاربری خود ادامه دهد و تمام سال‌هایی را که هیچ تغییری با به‌روزرسانی‌ها احساس نشد، جبران کند.

بیشتر بخوانید: