وعده ای تاریخی به نام ساخت استادیوم اختصاصی

وعده ای تاریخی به نام ساخت استادیوم اختصاصی

هدف امروز: روز پنجشنبه مراسم امضای تفاهم نامه ساخت مجموعه ورزشی اختصاصی باشگاه استقلال با حضور علی خطیر و نمایندگان این شرکت برگزار شد.IBN) در مالزی برگزار شد تا مرحله جدیدی در ساخت این مجموعه آغاز شود. در این مراسم مسئولان 2 شرکت (JTA) قطر و (آنجا) چین نیز حضور داشت که به ساخت این مجموعه ورزشی کمک خواهد کرد. به گفته علی خاطر، ساخت این مجموعه ورزشی حدود 500 میلیون دلار هزینه دارد که البته باشگاه استقلال قرار نیست آن را بپردازد اما هزینه ها را 3 شرکت خارجی تقبل می کنند. بر اساس صحبت های انجام شده قرار است در این مجموعه ورزشی یک ورزشگاه با ظرفیت 40 هزار تماشاگر، دو زمین تمرین و یک هتل ساخته شود که فضاهای مختلفی برای آن پیشنهاد شده است.

شرکت هایی که جزو قرارداد استقلال هستند سابقه ساخت ورزشگاه در شرق آسیا و قاره آفریقا را دارند و قول داده اند یکی از بهترین ورزشگاه های خاورمیانه را برای استقلال بسازند. علی خطیر مشغول برنامه ریزی برای ساخت مجموعه ورزشی استقلال است که مدیریت این باشگاه در 20 سال گذشته بارها وعده آن را داده است. حسین قریب، علی فتح الله زاده، رضا افتخاری و امیرحسین فتحی از جمله مدیران سابق استقلال هستند که در دوران مسئولیت خود قول ساخت ورزشگاه اختصاصی برای این تیم را داده بودند اما مدیریت آنها هرگز به شروع این پروژه نرسید.

The post وعده ای تاریخی به نام ساخت ورزشگاه اختصاصی اولین بار در روزنامه آرمان موج پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.