ویدئویی از ویژگی های رسمی Apple Intelligence منتشر شد. ساعت – تکراری

ویدئویی از ویژگی های رسمی Apple Intelligence منتشر شد.  ساعت – تکراری

ویدئویی از ویژگی های رسمی Apple Intelligence منتشر شد. اولین بار در مورد ساعت در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اپل به تازگی قابلیت های Apple Intelligence خود را در کنفرانس WWDC معرفی کرده است. اگر یکی از کاربران آیفون پرو و ​​پرو مکس هستید یا تصمیم به خرید یکی از آنها یا بستگان آینده آنها دارید، پیشنهاد می کنیم ویدیوی رسمی Apple Intelligence را که اپل در 5 دقیقه به نمایش گذاشته است، تماشا کنید. قطعا برای شما کار خواهد کرد!با تماشای این ویدئو، با توابع مبتنی بر آن آشنا شوید هوش مصنوعی در iOS 18، می‌توانید نحوه استفاده از دستگاه خود را بیاموزید و بیشترین بهره را از آن ببرید.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا

آشنایی با قابلیت های Apple Intelligence با ویدیو رسمی اپل

ویژگی‌های هوشمند اپل در آیفون، آی‌پد و مک در دسترس خواهند بود. برای مثال، هنگام نوشتن ایمیل، می‌توانید با یک ضربه، لحن ایمیل خود را حرفه‌ای‌تر، دوستانه‌تر یا مختصرتر تغییر دهید.

همچنین می توانید از Apple Intelligence بخواهید ایمیل شما را از نظر دستور زبان و موارد دیگر بررسی کند. حتی می توانید خلاصه ای از نکات کلیدی نامه خود را ایجاد کنید. ویژگی دیگری به نام اعلان های اولویت دار وجود دارد که از هوش مصنوعی برای قرار دادن مهم ترین اعلان های شخصی شما در بالای لیست استفاده می کند.

Genmoji یک موتور جدید ایجاد ایموجی است که بر اساس درخواست شما ایموجی تولید می کند. حتی می توانید عبارتی مانند “dj squirrel” را تایپ کنید و یک ایموجی زیبا دریافت کنید.

این ویدیو نشان می دهد که چگونه با استفاده از Image Playground می توانید یک تصویر سفارشی ایجاد کنید که با یک کلمه شروع می شود. در این مثال از کلمه «سقف» استفاده شده و می توان واژه های توصیفی دیگری را اضافه کرد.

 

سپس می توانید سبک تصویر را انتخاب کنید و بین انیمیشن، طرح یا تصویر یکی را انتخاب کنید. از آنجایی که هوش اپل می داند افراد موجود در گالری عکس شما چه کسانی هستند، می توانید عکس یک فرد را برای یک موقعیت خاص، مانند تولد یا سالگرد، ایجاد کنید.

یکی دیگر از ویژگی های هوش اپل، Image Wand است که با استفاده از هوش مصنوعی طرح اولیه ای را که کشیده اید به تصویر نهایی تبدیل می کند. اپل همچنین اعلام کرده است که سیری به لطف هوشمندی اپل قدرتمندتر شده است.

هنگامی که دستیار دیجیتال فعال می شود، یک نوار نور در اطراف صفحه ظاهر می شود. با قابلیت‌های زبان طبیعی، سیری می‌فهمد چه می‌خواهید بگویید، حتی اگر کلمه اشتباهی را بگویید و مکالمات قبلی را به خاطر می‌آورد تا مجبور نباشید نام مکان یا شخص را تکرار کنید.

با استفاده از متن شخصی، سیری می تواند ایمیل ها، پیام ها، برنامه های تقویم، پیام های متنی و عکس های شما را برای پاسخ به سوال شما جستجو کند. برای مثال، اگر از سیری بپرسید «پرواز مادرم ساعت چند است؟»، سیری متوجه می‌شود که منظور شما مادرتان است و می‌تواند اطلاعات پرواز را در ایمیلی که قبلاً از طریق برنامه‌های دیگر ارسال شده است پیدا کند و آخرین اطلاعات مربوط به پرواز را به شما بدهد. بنابراین اگر بپرسید «برنامه شام ​​ما چیست؟»، سیری متوجه خواهد شد که منظور شما برنامه‌هایی است که برای خود و مادرتان کشیده‌اید.

Apple Intelligence برای کمک به دارندگان دستگاه های اپل در انجام کارهای روزمره طراحی شده است. با توجه به اینکه این تازه شروع است، به نظر می رسد که غول فناوری شروع خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان
  • بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی اندروید و آیفون
  • بهترین هوش مصنوعی برای ساخت فیلم

منبع: phonearena

ویدئویی از ویژگی های رسمی Apple Intelligence منتشر شد. اولین بار در مورد ساعت در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.