ویدئویی که در آن کرم بورسین نقش هانده ارچل را بازی می کند! – شکل

ویدئویی که در آن کرم بورسین نقش هانده ارچل را بازی می کند!  – شکل

مقاله ویدیویی که در آن کرم بورسین نقش هانده ارچل را بازی می کند! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

هانده ارچل و کرم بورسین که در سری درام را بزنید هم تیمی بودند. داستان کرم بورسین که در آن کرم بورسین عملکرد هانده ارچل را از بین می برد دیدن.

کرم بورسین عملکرد هانده ارچل را از بین می برد

سریال Hit the Drum یکی از بهترین سریال های تابستانی درام-عاشقانه-کمدی ترکیه بود که پخش آن تا بهار سال بعد به دلیل محبوبیتش ادامه داشت. این سریال به مدت دو فصل از شبکه فاکس ترکیه پخش شد.

  • زیباترین هنرپیشه ترکیه ای هانده ارچل خوشبختی را چگونه تعریف می کند؟

ویدئویی که کرم در آن از اجرای هانده تقلید می کند را ببینید:

تقلید از اجرای هانده ارچل

اخبار بیشتر از هانده ارچل

کرم بورسین عملکرد هانده ارچل را از بین می برد
کرم بورسین عملکرد هانده ارچل را از بین می برد

هند ارچل در نقش ادا یلدیز و کرم بورسین در نقش سرکان بولات بازیگران اصلی این سریال بودند. رابطه نزدیک این دو باعث شد تا در دنیای واقعی یک رابطه عاشقانه با یکدیگر را تجربه کنند. اما متاسفانه این عشق خیلی زود تمام شد. در ادامه ماجرای کرم بورسین که نقش هانده ارچل را بازی می کند را تماشا کنید.

هانده ارچل بازیگر جوان ترکیه ای است که با بازی در سریال دختران خورشید وارد حرفه بازیگری شد. وی سپس با بازی در نقش حیات در سریال عشق حرف حالش منیشه به شهرت رسید. آخرین سریالی که او در آن حضور داشت سریال Tocas a mi Puerta است.

  • استایل دیدنی هانده ارچل زیباترین بازیگر زن ترکیه با شلوار چرمی [+عکس]

هانده به غیر از بازیگری یک مدل هم هست. او در بسیاری از آگهی های بازرگانی ظاهر شده است. کاهش وزن و تناسب اندام هانده تاثیر زیادی در افزایش زیبایی و شهرت او داشت. یکی از محبوب ترین صفحات اینستاگرام در ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد.

مادر هانده ارچل، خانم ایلین ارچل، در 11 ژانویه 2019 بر اثر سرطان درگذشت، متاسفانه خواهرزاده هانده ارچل به نام آیلین ماوی یلدریم نیز در سن 3 سالگی به این بیماری مبتلا شد. هانده و خانواده اش در مورد این حادثه مصاحبه ای نداشته اند. با آرزوی بهبودی عاجل برای ماوی عزیز.

داستان غم انگیز بیماری خواهرزاده هانده ارچل

داستان جدید هانده ارچل برای مادرش

داستان جدید هانده ارچل برای مادرش
تصویری جوان از مادر هانده ارچل

هانده در روز تولد مادرش در این داستان نوشت:

همه گل ها باید امروز شکوفا می شدند.
25 اکتبر و هر روز
دلم برات خیلی تنگ شده
زیباترین مادر دنیا.

  • بهترین و عاشقانه ترین فیلم ها و سریال های بوراک دنیز و به اشتراک گذاشته شده با هانده ارچل

هانده قبلا با انتشار تصویری که در زیر می بینید نوشته بود:

پروانه ای گردنم را بوسید، دلم برات تنگ شده مامان عزیزم…

داستان جدید هانده ارچل برای مادرش
هانده و مادرش آیلین ارچل

اخبار بیشتر:

  • افشاگری: آیا زیباترین بازیگر زن ترکیه ای تا به حال عاشق شده است؟
  • بهترین فیلم ها و سریال های ارس بولوت در مالی و هانده ارچل
  • فیلم و سریال محبوب کرم بورسین [سریال مشترک او و هانده ارچل]
  • محبوب ترین فیلم ها و سریال های Burak Ozcivit + [کمک‌های او به زلزله ترکیه]
  • استایل جذاب و جذاب ساخته ژان هانده ارشل و ارس بولوت اینملی + [تصاویر جذاب]

مقاله ویدیویی که در آن کرم بورسین نقش هانده ارچل را بازی می کند! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.