ویدئوی جعبه گشایی گلکسی S24 FE مهمترین جزئیات این گوشی را فاش کرد [+ویدیو] – بارها و بارها

ویدئوی جعبه گشایی گلکسی S24 FE مهمترین جزئیات این گوشی را فاش کرد [+ویدیو] – بارها و بارها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

ایوان بلاس، یکی از افشاگران معروف، با انتشار یک ویدیو جعبه گشایی از گلکسی اس 24 FE در X، جزئیاتی از ویژگی های این گوشی را به اشتراک گذاشت. این ویدیو یکی از کارهای تبلیغاتی سامسونگ برای نسل بعدی Fan Edition است.

به گزارش gizmochina، سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از پرچمداران سری S در اوایل سال 2025 است. اما در سال 2024 تمام نشده است و به زودی Galaxy S24 FE را ارائه خواهد کرد. تاکنون اطلاعات مختلفی از این گوشی هوشمند منتشر شده است; اما ویدیوی جعبه گشایی جدید جزئیات بیشتری به ما می دهد.

ویدیو جعبه گشایی گلکسی S24 FE

جعبه گشایی ویدیوها برای کاربران جالب و هیجان انگیز است و تیم بازاریابی سامسونگ تصمیم گرفت از این اشتیاق برای تبلیغ Galaxy S24 FE استفاده کند. در این ویدیو جعبه گشایی گلکسی اس 24 FE می بینیم که داخل جعبه ابزار سیم کارت، دفترچه راهنمای گوشی و کابل USB-C وجود دارد و تعجبی ندارد که شارژر داخل جعبه را نبینیم.

اما این ویدیو علاوه بر محتویات جعبه، برخی از مشخصات و رنگ های گلکسی اس 24 FE را نیز فاش می کند. این گوشی هوشمند در رنگ های آبی، گرافیت، خاکستری، نعنایی و زرد موجود است. این همان چیزی است که در گزارش های قبلی ذکر شد.

قاب گلکسی S24FA از آلومینیوم ساخته شده و صفحه نمایش آن توسط گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می شود. داخل گوشی یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی قرار دارد که با حداکثر توان 25 وات شارژ می شود.

اما در مورد مشخصات دوربین گلکسی اس 24 FE باید گفت که از لنز واید (اصلی) 50 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری استفاده می کند. و یک لنز 10 مگاپیکسلی. -دوربین سلفی مگاپیکسلی

این ویدیو همچنین تایید می کند که گلکسی اس 24 FE از تراشه اگزینوس 2400e استفاده می کند. قبلا شنیده بودیم که این گوشی در نسخه دیگری با تراشه اسنپدراگون وارد بازار خواهد شد. اما این موضوع هنوز تایید نشده است.

صفحه نمایش نیز نسبت به نسل قبلی به روز شده است و سامسونگ صفحه نمایش بزرگتر و روشن تر از S23 FE را در نظر گرفته است. اما جزئیات پیکسل ها و نرخ تازه سازی هنوز ناشناخته است.

یکی از بزرگترین سوالات این است که آیا گلکسی S24 FE در مقایسه با سایر رقبای هم رده ارزش خرید دارد یا خیر. قیمت گوشی در این ویدیو ذکر نشده است; اما شایعات حاکی از آن است که قیمت گلکسی اس 24 FE حدود 50 دلار بیشتر از نسل قبلی خواهد بود. این یعنی حدود 649 دلار برای مدل 128 گیگابایتی و 709 دلار برای مدل 256 گیگابایتی.

هنوز جزئیاتی از قیمت این گوشی مشخص نیست. اما نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ قیمت گلکسی اس 24 FE را نسبت به سال گذشته افزایش می دهد؟ آیا این گوشی جانشین خوبی برای S23 FE خواهد بود؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • Galaxy S25 Ultra با تراشه گلکسی اسنپدراگون ویژه روی Geekbench مشاهده شد
  • شیائومی 15 پرو بر روی پلتفرم 3C مشاهده شد. تاریخ افتتاحیه نزدیک است
  • تست باتری Redmi Note 14 Pro Plus راه اندازی شد. در بالای جدول، بالاتر از گران ترین گوشی ها

ویدئوی جعبه گشایی گلکسی S24 FE مهمترین جزئیات این گوشی را فاش کرد [+ویدیو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/