ویدئو/ ابراز عشق و علاقه تحسین برانگیز مهران مدیری به دو فرزندش

ابراز عشق و علاقه تحسین برانگیز مهران مدیری به دو فرزندش

ساعاتی قبل ویدئویی از مهران مدیری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن مدیری مشغول ابراز عشق به فرهاد و شهرزاد دو فرزند خود است.

بازیگرها – کمتر کسی در ایران پیدا می شود که مهران مدیری و آثار را نشناسد. کارگردان و بازیگری که در طول سه دهه اخیر بار بزرگی از ژانر کمدی سینما و تلویزیون را بر دوش کشیده است.

البته مدیری تا یک سال قبل رابطه اش با تلویزیون خوب بود و برای شبکه نسیم برنامه سازی می کرد.

پیش از آن هم سریال هایش از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش می شد. اما یک باره خبر رسید که مهران مدیری بر سر ارقام و اعداد با صداوسیما به توافق نرسیده است.

برای همین مدیری کارهایی شاخصی همچون قهوه تلخ را به شبکه نمایش خانگی برد و این مسیر را هم ادامه داد و سریال های بعدی خود را هم با تلویزیون شریک نشد.

او که حالا به عنوان بازیگر با سریال پدر گواردیولا در شبکه نمایش خانگی حضور دارد، چند سال قبل در برنامه خندوانه حاضر شد و در مورد زندگی خصوصی اش صحبت کرد.

اکنون پس از مدت ها بخشی از این گفتگو در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

او در این ویدئو عشق و علاقه اش به دو فرزندش را بی پرده با تماشاگران در میان می گذارد.

بخوانید: عکسی خنده دار از “مهران مدیری” در کلاس اول/ عکس

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌ کننده، کارگردان و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران است.

مهران مدیری از سال ۱۳۷۲ با ساخت مجموعه‌ طنز نوروز ۷۲ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیون برای مجموعه‌های مرد دو هزار چهره و قهوه تلخ را در کارنامه دارد.

مهران مدیری از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت.

پس از ساخت و پخش مجموعه پرواز ۵۷، مهران مدیری ساخت سریالی دیگر را به نام ساعت خوش، با بازیگرانی نه چندان مطرح آغاز کرد که در سال‌های ۱۳۷۲ و ۷۳ به صورت هفته‌ای یکبار از شبکه دو پخش می‌ شد.

پس از آن در نوروز ۱۳۹۵ مجموعه دورهمی را راه اندازی کرد. مهران مدیری در سریال اختصاصی نماوا، خاتون حضور یافته است.

از جمله افتخارات مهران مدیری می توان به طوطی طلایی بهترین بازیگر، تندیس حافظ بهترین بازیگر کمدی، تندیس بهترین مجری تلویزیون و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر اشاره کرد.

نوشته ویدئو/ ابراز عشق و علاقه تحسین برانگیز مهران مدیری به دو فرزندش اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.