ویدئو/ این سکانس جنجالی را رها کنید، موهایتان سیخ می شود!

ویدئو/ این سکانس جنجالی را رها کنید، موهایتان سیخ می شود!

سکانسی عجیب و جنجالی در سریال «رهایم کن» در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش صبح این سکانس از سریال رحیم کن واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.

 

تهیه کننده رحیم کن رسما عذرخواهی کرد

مجید مولایی تهیه کننده سریال «رحیم کن» ضمن پذیرش برخی خطاها در این مجموعه تلویزیونی از انتقادات اخیر انتقاد کرد که آن را هجمه های گسترده علیه این سریال خواند.

همشهری آنلاین: مولایی که ساخت سریال هایی چون «پرواز در حباب»، «درد تمام نشد»، «بانوی عمارت»، «هفت سنگ» و «دست بر دست» را برای تلویزیون بر عهده داشته است. و شبکه نمایش خانگی با انتشار ویدئویی در فضا به انتقادات مطرح شده در هفته های اخیر درباره سریال «رهایم کن» واکنش نشان داد.

تهیه کننده «رحیم کن» گفتگوی خود را اینگونه آغاز کرد: من مجید مولایی سرپرست نویسندگان و تهیه کننده «رحیم کن» هستم.

این سریال چهاردهمین سریالی است که من به عنوان تهیه کننده آن را تولید کردم و اکثر این سریال ها از تلویزیون پخش شده و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده است.

ما موجودات عجیبی نیستیم که نبوغ خاصی داشته باشیم یا ادعا کنیم که اشتباه نمی کنیم، انسان ها مجاز به اشتباه هستند و ممکن است اشتباه کنند.

اشتباهات خود را بپذیرید

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: سریال «رهایم کن» نیز از این امر مستثنی نیست.

وقتی نزدیک به هزار دقیقه یک محصول تخیلی تولید می کنیم ممکن است جایی اشتباه کرده باشیم و باید این اشتباه را بپذیریم.

وقتی در سریال «بانوی عمارت» به ملتی ناخواسته توهین شد، رسما عذرخواهی نکردم؟ این یک چیز طبیعی است.

مولایی همچنین انتقاد از سریال «رهایم کن» را هجمه می داند و معتقد است عده ای بدون دیدن سریال بر اساس تصویر یا دیالوگ قضاوت کرده اند.

تفاوت صدا و سیما، وزارت ارشاد و سکوها

تهیه کننده «رحیم کن» در سخنانی اظهار داشت: سریال «رحیم کن» چه چیزی را پس می دهد؟

نمی دانم. آیا تفاوت صدا و سیما، وزارت ارشاد و تریبون ها در نحوه مدیریت و پالایش آثار است که به «رحیم کن» حمله می کند؟ نمی دانم.

آیا رقابت بین صدا و سیما و بسترهای خصوصی که باعث رشد آن می شود، صنعتی است که مخاطبان امروزی به جای استفاده از ماهواره و شبکه های خارجی به محصولات داخلی روی آورده و با آن ها خوش بگذرانند؟ آیا این رقابت باعث این انگیزه ها می شود؟ نمی دانم.

توضیح ویدیو/ خود را از این سکانس جنجالی رها کنید، موهایتان سیخ می شود! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.