ویدئو/ بازیگر زن از این طرف به آن طرف می چرخد!

ویدئو/ بازیگر زن از این طرف به آن طرف می چرخد!

آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون ویدئویی از قبل و بعد از گریم خود را منتشر کرد.

به گزارش بازیگرها، آرام جعفری در این ویدئو مراحل مرلین مونرو شدن را به تصویر کشیده است.

 

آرام جعفری: به من چشم دوختند!

فارس نوشت: بازیگر سریال معمایی شاه گفت: از انتخاب هوشمندانه آقای ورزی ممنونم، نقشی کوتاه و تاثیرگذار بود. آقای ورزی همه چیز را می دانست و خیلی دقیق شخصیت را برای بازیگر توضیح می داد تا بتواند آن را به بهترین شکل به نمایش بگذارد.

آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون گفت: با «زیر آسمان شهر» به شهرت رسیدم چون تیتراژ را آقای غفوریان تهیه کردند که اسم بازیگران روی عکس ها خوانده می شد و اولین سریال 90 شب بود. چرا طرفداران زیادی داشت و من هم در این هستم که در نتیجه معروف شدم.

جعفری گفت: متوجه من شدند، یک زمانی سالی سه سریال بازی می کردم اما الان کمتر سریال کار می کنم. در کارنامه کاری ام حدود 40 سریال به جز اجرا و کارهای رسانه ای دارم.

وی درباره ایفای نقش خود در سریال معمایی شاه ادامه داد: از انتخاب هوشمندانه آقای ورزی ممنونم، نقش کوتاه و تاثیرگذاری بود چون خانمی را نشان می داد که ویژگی خاصی داشت.

همه چیز کارگردانی آقای ورزی را می دانستند و شخصیت را خیلی دقیق برای بازیگر بیان می کردند تا بتواند به بهترین شکل نمایش دهد. تاریخ مدرسه را دوست نداشتم اما بازی در سریال های تاریخی را دوست دارم.

توضیح ویدیو/ بازیگر زن از این طرف به آن طرف می چرخد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.