ویدئو/ بازیگر زن ایرانی از راز زیبایی خود می گوید!

ویدئو/ بازیگر زن ایرانی از راز زیبایی خود می گوید!

افشانا پاکرو بازیگر نسبتا کم سابقه سینما و تلویزیون در ویدئویی راز زیبایی خود را بیان کرد.

به گزارش صبح امروز، افسانا پاکرو در ویدئویی به تشریح سوالات مخاطبانش درباره زیبایی پرداخت.

 

بعد از مرگ کیارستمی دیگر نتوانسته ام کار کنم

افسانه پاکرو می گوید: افسانه پاکرو می گوید:

الان برای یک فیلم بلند آماده هستم و حتی توانایی ساخت سریال را دارم اما این دلیل نمی شود که فیلم کوتاه را کنار بگذارم.» »

تسنیم: بعد از فیلم «رویای خیس» تصور می شد سینمای ایران شاهد پدیده جدیدی در عرصه بازیگری باشد اما چند سال دوری از بازیگری باعث شد در گفتگویی کوتاه دلیل این اتفاق را جویا شویم.

بعد از فوت آقای کیارستمی از نظر روحی کاملاً آشفته بودم و تا الان نتوانستم پروژه ای را قبول کنم.»

بازیگر «رویای خیس» گفت: سه سال است که در سینمای ایران کار نکرده ام، قبل از این سه سال درگیر پروژه چینی آقای کیارستمی بودم و بعد از فوت ایشان از نظر روحی کاملاً به هم ریخته بودم و تا الان می توانستم. پروژه ای را قبول نمی کند.”

آشنایی با کیارستمی

وی ادامه داد: آن زمان حالم خیلی بد بود اما الان خیلی بهتر از آن موقع هستم، قبل از اینکه وارد پروژه آقای کیارستمی شوم ایشان کار می کردند و نمی توانم زیاد درباره این پروژه صحبت کنم.

وی درباره نحوه آشنایی با مرحوم کیارستمی گفت: از طریق جشنواره خارجی با ایشان آشنا شدم و همکاری من با ایشان فقط برای تدوین بود.

افسانا پاکرو درباره همکاری با مرحوم کیارستمی گفت: نام اثر ابتدا «علی و کوچه» بود، اما نام آن به «تکنیک و مرا به خانه ببر» تغییر یافت و اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد.

نوشته ویدیو/ بازیگر زن ایرانی از راز زیبایی خود می گوید! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.