ویدئو/ بازیگوشی الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در یک مکان عمومی!

ویدئو/ بازیگوشی الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در یک مکان عمومی!

ویدئویی از اکران مردمی فیلم ابلق با حضور الناز شاکردوست و هوتن شکیبا منتشر شده است.

به گزارش صبحگاهی ، در این ویدئو الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در حال شیطنت و بازیگوشی هستند و با هم خوش و بش می کنند.

 

الناز شاکردوست و هوتن شکیبا دوباره زوج شدند

الناز شاکردوست و هوتن شکیبا این بار در سریال «پرنده آبی» بار دیگر در نقش یک زوج و در نقش دو شخصیت تاریخ تئاتر ایران به نام های عبدالحسین نوشین و لرتا هاپاراتیان بازی می کنند.

خبر آنلاین : هوتن شکیبا و الناز شاکردوست به زودی بار دیگر در سریال پرنده آبی به کارگردانی آیدا پهننده با هم بازی می کنند.

این دو بازیگر که پیش از این در سریال‌های «شبی که ماه کامل شد» و «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و «تی‌تی» به کارگردانی آیدا پناهنده زوج بودند، بار دیگر در این سریال که قرار است اکران شود. شبکه نمایش خانگی با هم روبرو خواهند شد.

به گزارش سینماپلاک، «پرنده آبی» این روزها در مرحله پیش تولید است و آیدا پهننده که «تی تی» را در نوبت اکران دارد، در این سریال به سراغ ماجراهای تئاتر نوشین در دهه 30 می رود و قرار است داستانش را بگو از ماجراهای عبدالحسین نوشین و بانو لرتا و رابطه این زوج هنری با حزب توده برای مخاطبان بگویید.

عبدالحسین نوشین و لرتا هاپاراتیان گروه تئاتر نوشین را در تهران داشتند که به دلیل فعالیت سیاسی مجبور به مهاجرت به شوروی شدند.

فیلم نوشته/ بازیگوشی الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در جمع! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.