ویدئو/ تفریحی تازه و مجلل الهام حمیدی در خیابان های تهران

ویدئو/ تفریحی تازه و مجلل الهام حمیدی در خیابان های تهران

الهام حمیدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون ویدئویی از تفریح ​​جدید و مجلل خود در خیابان های تهران منتشر کرده است.

صبحگاه – اگر آثار الهام حمیدی را در دو دهه اخیر دنبال کرده باشید، حتما بازی او در نقش آسانات در سریال یوسف پیامبر را به خاطر دارید.

الهام حمیدی چند سال قبل از آن در سریال «مسافری از هند» مهارت بازیگری خود را به اثبات رساند و هنوز هم بسیاری از ایرانیان از آن یاد می کنند.

اما دو سال است که کمتر در سینما و تلویزیون دیده می شود. الهام حمیدی در این زمینه چیزی نگفته است.

فعالان رسانه ای عرصه سینما مدعی هستند که او اکثر پیشنهادات را رد می کند و تنها آثار جدی و قابل تامل را انتخاب می کند. به همین دلیل بسیار کم بوده و هست.

الهام حمیدی که در شبکه های اجتماعی به چشم می خورد، ویدئویی منتشر کرده است که نشان می دهد در خیابان های تهران در حال رانندگی و گوش دادن به موسیقی است.

بخوانید: عکس/ الهام حمیدی با این تغییر ناگهانی 10 سال جوانتر شد

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 1356 است که تحصیلات خود را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهان به پایان رسانده و از همان دانشگاه لیسانس گرفت.

او یک ترم در کلاس های بازیگری شرکت کرده و در همان کلاس ها بود که برای بازی در «آوای در گلستان» ساخته رامین بسچی انتخاب شد.

او در سال 2004 برای بازی در فیلم «خیلی دور، خیلی نزدیک» برنده تندیس طلایی بهترین بازیگر نقش مکمل زن از خانه سینما شد.

از مجموعه تلویزیونی که حمیدی در آن بازی کرده است؛ می توان به «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت» و «شور پرواز» اشاره کرد. او همچنین بازی در فیلم هایی چون «بچه های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره ای برای مادر» را در کارنامه هنری خود دارد.

نوشته ویدیو/ تفریحی تازه و مجلل الهام حمیدی در خیابان های تهران برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.