ویدئو/ تمرین بوکس غیر معمول و عجیب تینا آخوندتبار روی پله برقی!

ویدئو/ تمرین بوکس غیر معمول و عجیب تینا آخوندتبار روی پله برقی!

تینا آخوندتبار بازیگر سابق سینما و تلویزیون ویدئویی عجیب از تمرینات غیرعادی بوکس خود روی پله برقی منتشر کرده است.

صبحگاه تینا آخوندتبار حدود 14 سال پیش وارد عرصه بازیگری شد و 6 سال بعد در آستانه شهرت، این حرفه را برای همیشه کنار گذاشت.

سپس وارد رشته بوکس شد و تمرینات خود را با جدیت آغاز کرد. در آن زمان کمتر کسی فکر می کرد که او بتواند در مهمترین مسابقات این رشته پیروز شود.

آخوندتبار چند هفته پیش در مسابقات جهانی بوکس بانوان توانست حریف هندی خود را شکست دهد و قهرمان شود.

او دو بار قهرمان المپیک شد و با وجود شکست بازی خوبی ارائه کرد.

تینا آخوندتبار که هنوز در خارج از کشور به سر می برد ساعاتی پیش ویدئویی از خود منتشر کرد که تمریناتش را روی پله برقی نشان می داد.

بخوانید: ویدئو/ تفریح ​​وحشتناک و عجیب تینا آخوندتبار در دبی

بیوگرافی تینا آخوندتبار

تینا آخوند تبار بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۴ خرداد ۱۳۶۶ در تهران و فارغ التحصیل لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد است.

آخوند تبار فعالیت خود را در یک دوره شش ماهه با کلاس های بازیگری استاد سااریگیان آغاز کرد و سپس در سال 1387 با بازی در فیلم طلاق به سبک ایرانی وارد سینما شد.

وی در سال 1391 در فیلم رسوایی دیده شد.از مهمترین فیلم های تینا آخوند تبار هر چه خدا بخواهد آزادراه، خودزنی، رسوایی، برو متل، باج، دختران حوا و دیوار را می توان نام برد.

نوشته ویدیو/ تمرین بوکس غیر معمول و عجیب تینا آخوندتبار روی پله برقی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.