ویدئو/ جناب خان و رامبد جوان برای اولین بار همدگیر را اینجا دیدند!

ویدئو/ جناب خان و رامبد جوان برای اولین بار همدگیر را اینجا دیدند!

جناب خان شخصیت عروسکی و محبوب برنامه خندوانه برای اولین بار در برنامه ای دیگر ظاهر شد.

به گزارش صبح ؛ جناب خان و رامبد جوان در سریال کوچه مروارید همبازی بودند.

اولین برخورد با این را در این مجموعه در زیر مشاهده می کنید.

 

اتفاق مثبت حذف جناب خان از فصل چهارم خندوانه

مشرق: درست است که جناب خان متعلق به سعید سالارزهی است و برای اولین بار برای حضور در سریال «کوچه مروارید» شبکه نمایش خانگی خلق شد، اما تجربه یک سال دوری از تلویزیون نشان داد که این محبوب. شخصیت بدون ظاهر شدن در رختخواب خنده دار امکان پذیر نیست. زندگی ندارد

تلاش های زیادی در خندوانه انجام شد تا ذهن مخاطب از این عروسک بنفش منحرف شود و از ذهن آنها خارج شود، اما نشد.

در تمامی مصاحبه ها از جناب خان نام برده می شد و در گفتگوی زنده رامید جوان با حضار، قسمت مهمی از سوالات مربوط به سرنوشت این شخصیت عروسکی بود.

اصولاً خیلی کم پیش می آید که شخصیتی بتواند در دل مخاطب تاثیر بگذارد و متاسفانه یا خوشبختانه این اتفاق برای جناب خان افتاد.

حذف موقت جناب خان از فصل چهارم خندوانه اتفاق مثبتی برای هر دو طرف ماجرا بود تا اهمیت کنار هم بودن جناب خان و جناب خندوانه را درک کنند و متوجه شوند که هیچ کدام بدون دیگری جذاب نیستند.

احتمالاً حالا طرف های دیگر ماجرا با طرز فکر جدیدی کنار هم می نشینند تا مذاکره کنند.

نوشته ویدیو/ جناب خان و رامبد جوان همدگیر را برای اولین بار اینجا دیدند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.