ویدئو/ جنجال الهه منصوریان بر سر امکانات تیم های ملی ووشوی ایران و چین!

ویدئو/ جنجال الهه منصوریان بر سر امکانات تیم های ملی ووشوی ایران و چین!

الهه منصوریان قهرمان ووشو جهان با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود امکانات ورزشی فدراسیون ووشوی چین را به فدراسیون ایران نشان داد.

صبحگاه الهه منصوریان ورزشکار سرشناس کشور این روزها برای آمادگی بیشتر برای مسابقات جهانی در آمریکا به چین سفر کرده است.

البته این قهرمان پرافتخار کشور در روزهای اخیر با پیروزی در دیداری سخت و شکست حریف سرشناس چینی توانست توجه رسانه های ورزشی چین را به خود جلب کند.

اما سفر این ورزشکار سمیرمی به چین با عوارضی نیز همراه بوده است.

چرا که وی در یکی از جدیدترین فعالیت های خود در فضای مجازی با انتشار ویدئویی معنادار در اینستاگرام خود امکانات ورزشی فدراسیون ووشوی چین را به نمایش گذاشته است.

الهه منصوریان در این ویدئو ضمن نمایش نمای بیرونی و داخلی اردوی اعضای تیم ملی ووشوی این کشور به این نکته اشاره کرد که امکانات این کشور از کیفیت بالاتر و در سطح بالاتری نسبت به ایران برخوردار است.

بخوانید: ویدئو/ لحظه ورود الهه منصوریان به رینگ چین با لباسی متفاوت و خاص

عکس/ الهه منصوریان با این لباس شبیه یک ورزشکار در چین بود

به گزارش صبح امروز، الهه منصوریان قهرمان ووشوکار که برای آماده سازی و حضور در بازی های آسیایی 2023 هانگژو به چین سفر کرده بود، توانست در یک بازی قهرمان سبک وزن ووشو این کشور شود.

البته قهرمانی این ورزشکار سمیرمی بازتاب گسترده ای در رسانه های چینی داشت. او توانست قهرمان سبک وزن ووشو این کشور را در دیداری سخت شکست دهد و عنوان طلا را از آن خود کند.
اما حضور منصوریان در چین جنبه های مختلفی را برای او ایجاد کرده است.

در همین راستا ساعاتی پیش در جدیدترین فعالیت خود در اینستاگرام تصویری متفاوت از تیپ و استایل عجیب خود در چین منتشر کرد که سوژه کاربران شده است.

چرا که شلوار راحت و عجیب الهه منصوریان در این داستان و همچنین نوشته پرمعنای او مورد توجه دنبال کنندگانش قرار گرفته است.

نوشته ویدئو/ جنجال الهه منصوریان بر سر امکانات تیم ملی ووشوی ایران و چین! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.