ویدئو/ دسته گل فوق العاده طلایی و غافلگیر کننده همسر مهدی قیدی

ویدئو/ دسته گل فوق العاده طلایی و غافلگیر کننده همسر مهدی قیدی

ستاره معصومی همسر مهدی قیدی با انتشار ویدئویی متفاوت در صفحه شخصی خود از دسته گلی با تم طلایی رونمایی کرده است.

به نظر می رسد بامداد ماموریت یک ساله مهدی قائدی در فوتبال ایران به پایان رسیده و او بار دیگر راهی فوتبال امارات خواهد شد.

هر چند طبق ادعای برخی رسانه ها و دوستان نزدیک این مهاجم بسیار ماهر، هنوز نمی توان با قطعیت کامل در این مورد اظهار نظر کرد.

چرا که پس از نامه خداحافظی ستاره جنوبی تیم استقلال، مسئولان این باشگاه به دنبال جلب رضایت شباب الاهلی هستند.

با این حال مهدی قیدی و همسرش این روزها و پس از پایان مسابقات لیگ برتر تلاش می کنند تا از روزهای باقی مانده در ایران نهایت استفاده را ببرند.

در همین رابطه ستاره معصومی به تازگی ویدئوی جالبی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که با واکنش های متفاوتی روبرو شده است.

همسر مهدی قیدی در این فیلم سعی کرده از خودروی مجلل خود و دسته گل رز طلایی فوق العاده لوکس خود در یک قاب رونمایی کند.

بخوانید: پست احساسی مهدی قیدی اشک استقلالی ها را درآورد!

ژست خشن و ترسناک مهدی قائدی در طبیعت

به گزارش صبح ؛ در روزهای گذشته انتشار یادداشت مبهم مهدی قیدی ستاره این فصل آبی پوشان پایتخت برای خداحافظی با هواداران استقلال جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد.

چرا که اکثر کاربران و رسانه های داخلی با انتشار این نامه خداحافظی در صفحه شخصی خود مدعی شدند که مهاجم جنوبی تیم استقلال فصل آینده قطعا در ترکیب استقلال نخواهد بود.

البته خبرهایی از انتقال این بازیکن به شباب الاهلی امارات شنیده می شود.

اما ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال با توجه به عملکرد درخشان مهدی قیدی در حال مذاکره با این باشگاه اماراتی برای تمدید قرارداد ستاره خود هستند.

در همین راستا انتشار تصویری متفاوت از سوی این بازیکن با ژست و استایل عجیب در محیط طبیعی سوژه داغ کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

البته نکته عجیب این عکس چاقوی شکاری است که علاوه بر تی شرت خاص قائدی در دستان او به عنوان یک حرکت خشونت آمیز استفاده شده است.

نوشته ویدیو/ دسته گل طلایی سورپرایز همسر مهدی قیدی اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.