ویدئو/ دلتنگی عمیق برای ایران اشک بهروز وثوقی را درآورد!

ویدئو/ دلتنگی عمیق برای ایران اشک بهروز وثوقی را درآورد!

بهروز وثوقی این روزها شدیدا دلتنگ ایران است.

به گزارش بازیگرها به نقل از برترین ها؛ بهروز وثوقی یک ویدئو از مصاحبه غم‌انگیز خود را در استوری اینستاگرام منتشر کرد.

زندگینامه بهروز وثوقی

بهروز وثوقی (Behrouz Vossoughi) بازیگر خوشنام سینما و تئاتر ایران در تاریخ 20 اسفند 1316 در شهر خوی واقع در استان آذربایجان غربی متولد شد. او قبل از انقلاب از طریق بازیگری به شهرت زیادی رسید و به جرات می توان گفت پس از فردین که بین مردم ایران بسیار محبوب بود نام بهروز وثوقی می درخشد.

البته در شناسنامه نام بهروز وثوقی، خلیل است. او پس از انقلاب به آمریکا مهاجرت کرد و به فعالیت بازیگری خود در آنجا ادامه داد. بهروز وثوقی در ایالت های مختلف آمریکا مانند سانفرانسیسکو و لس آنجلس زندگی کرده است.

زندگی شخصی بهروز وثوقی

شاید جالب باشد بدانید بهروز وثوقی در اداره بهداشت خرمدره زنجان کار می کرد که توهین او به یکی از بازرس های محلی موجب اخراج او شد. این بازیگر سوپراستار ایرانی مدتی با پوری بنایی از بازیگران سرشناس پیش از انقلاب رابطه عاطفی داشت که درنهایت از هم جدا شدند.

بهروز وثوقی در عالم بازیگری شرایط خاصی را برای بستن قرارداد خود با کارگردان فیلم ها ذکر می کرد؛ به این شکل که اگر در آن فیلم نقش اول بود و در ابتدای فیلمنامه او نشان داده نمی شد در آن فیلم به ایفای نقش نمی پرداخت؛ البته این موضوع برای فیلمسازان یک امتیاز بود چراکه حضور نام بهروز وثوقی به فروش اثر آنها کمک شایانی می کرد.

نوشته ویدئو/ دلتنگی عمیق برای ایران اشک بهروز وثوقی را درآورد! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.