ویدئو/ رونمایی سحر قریشی از تغییر چهره جدید همراه با تهدید آتشین!

ویدئو/ رونمایی سحر قریشی از تغییر چهره جدید همراه با تهدید آتشین!

سحر قریشی بازیگر سابق سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی از تغییر چهره جدید خود با تهدیدی آتشین رونمایی کرد.

به بازیگرها – سحر قریشی 35 ساله آخرین بار سال گذشته با فیلم بانک زدا در سینما دیده شد و دو سال پیش در سریال نیسان آبی به ایفای نقش پرداخت.

اما حالا می گوید قصد بازی در سینما و تلویزیون را ندارد و در خارج از ایران به دنبال اهداف شغلی دیگری است.

او که اکنون ۱۱ میلیون و ۷۰۰ فالوور در اینستاگرام دارد، فعالیت خود را در این شبکه اجتماعی کاهش داده و به یوتیوب روی آورده است.

سحر قریشی در جدیدترین ویدئویی که در یوتیوب منتشر کرده است از تغییر چشمگیر چهره خود و انتشار متنی تهدیدآمیز در حاشیه آن نوشت:

«شهادت را بلند می خوانیم، شمشیرهایمان را می بندیم، اما صبوریم.. صبر 888# پرواز»

بخوانید: عکس/ حجم باورنکردنی و تکان دهنده خالکوبی های سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر و مدل سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۵ در تهران است.

قریشی بازیگری را از سال 1387 با بازی در فیلم سینمایی لگ و لگ بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و پس از بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

او سابقه بازی در فیلم های موفقی چون ماشین ها، پنج ستاره، راز تهران، آبنبات چوبی، در آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زنان فرشته هستند 2، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

پست تصویری/ رونمایی سحر قریشی از تغییر چهره جدید همراه با تهدید آتشین! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.