ویدئو/ رونمایی همسر علیرضا نیکبخت از ویلای مجللشان در ترکیه

ویدئو/ رونمایی همسر علیرضا نیکبخت از ویلای مجللشان در ترکیه

مونا حسین پور همسر علیرضا واحدی نیکبخت در اقدامی شگفت انگیز از ویدئویی از ویلای مجلل خود در ترکیه رونمایی کرده است.

به بازیگرها- به نظر می رسد این روزها داشتن ویلا و خانه های مجلل در ترکیه امتیازی بزرگ و ویژه در میان چهره های سرشناس این کشور محسوب می شود.

البته با توجه به درآمد بالای این افراد و رفاه بیشتر این چهره ها، باز هم برخی از کاربران از سبک زندگی مجلل آنها شگفت زده می شوند.

در همین رابطه همسر علیرضا واحدی نیکبخت با انتشار فیلمی کوتاه در صفحه شخصی خود از نمای جذاب یک ویلای مجلل در ترکیه رونمایی کرد.

 

با این حال هنوز نمی توان تایید کرد که این ویلای مجلل متعلق به ستاره سابق تیم استقلال است. برخی از کاربران نیز بر این باورند که شاید برای سفر به ترکیه در هتلی گران قیمت مستقر شده اند.

اما با توجه به وضعیت مالی خوب پیشکسوت استقلال، داشتن یک ویلای مجلل در جزایر ترکیه غیرممکن و مشکوک نیست.

بخوانید: عکس/ حمله آتشین جواد کاظمیان به ادعاهای ساکت ایلامی

رونمایی نیکبخت از خودروی فوق لوکس و جالب خود

به گزارش صبح امروز، بدون شک علیرضا واحدی نیکبخت پیشکسوت فوتبال از دهه 80 تا کنون همواره یکی از پرحاشیه ترین و پرحاشیه ترین فوتبالیست های کشور بوده است.

با این حال حواشی پیرامون نیکبخت همیشه آنقدر زیاد بوده که حتی خود او هم اغلب از اینکه در دل حاشیه ها قرار گرفته تعجب می کند.

البته در تمام این سال ها ستاره سابق استقلال علاوه بر فوتبال وارد عرصه مدلینگ و بازیگری هم شده که باعث شهرت بیشتر او شده است.

اما یکی از ویژگی های بارز علیرضا نیکبخت علاقه زیاد او به خرید خودروهای لوکس و مدرن است که او را در بین فوتبالیست ها «ماشین دوست» به حساب می آورد.

در همین راستا این پیشکسوت محبوب فوتبال به تازگی تصویری را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که در آن از خودروی فوق لوکس خود رونمایی کرده است.

همچنین در این داستان او با نشان دادن خودروی رنگارنگ BMW خود، یادداشتی کنایه آمیز برای برخی از دوستانش نوشته است.

ویدیویی/ همسر علیرضا نیکبخت صبح برای اولین بار از ویلای مجلل خود در ترکیه رونمایی کرد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.