ویدئو/ زیباترین صحنه عروسی در فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی!

متهم گریخت زیباترین صحنه عروسی را دارد.

فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی انباشته از صحنه‌های خواستگاری و عروسی است.

به گزارش بازیگرها، اما شاید بانمک‌ترین سکانس عروسی در یک فیلم یا سریال ایرانی مربوط به سریال متهم گریخت باشد.

در این سکانس شاهد هنرنمایی رضا عطاران، علی صادقی و البته زنده یاد سیروس گرجستانی هستیم.

 

تابویی که با «متهم گریخت» عطاران شکست

موسیقی تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال «متهم گریخت» با صدای امیرحسین مدرس، رضا عطاران و مجید اخشابی به گمان خیلی از شنوندگانش یک تابوشکنی متفاوت درحوزه موسیقی تیتراژهای دهه هشتاد محسوب می‌شد.

مهر: فارغ از جذابیت‌ها، اما و اگرها و حاشیه‌های ریز و درشتی که حین تولید و پخش این سریال پرطرفدار روی داد. این موسیقی تیتراژ ابتدای و انتهایی مجموعه بود که توانست به عنوان یکی از برگ برنده‌ها و تابوشکن‌های سریالی محسوب شود. که از همان اول هم معلوم بود حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد.

موسیقی تیتراژی که در قالب دو قطعه تولید و در بخش آغازین و پایانی سریال پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

البته بماند که این موسیقی تیتراژی ابتدایی سریال با صدای امیرحسین مدرس و رضا عطاران بود که بیشتر از موسیقی پایانی به چشم آمد. و شرایطی را ایجاد کرد که هیچکس فکر نمی‌کرد. در موسیقی تیتراژ یک سریال تلویزیونی آن هم در ایام ماه مبارک رمضان چنین تابوشکنی اتفاق بیفتد.

ورود رپ فارسی به تلویزیون

آنچه برای موسیقی تیتراژ سریال متهم گریخت طراحی و برنامه‌ریزی شده دو موسیقی تیتراژ بود. که بخش اول به آهنگسازی حمیدرضا صدری و خوانندگی رضا عطاران و امیرحسین مدرس. و در بخش دوم به آهنگسازیفارغ از حاشیه‌های ریز و درشتی که حین تولید و پخش این سریال پرطرفدار روی داد. این موسیقی تیتراژ مجموعه بود که توانست به عنوان یکی از برگ برنده‌ها و تابوشکن‌های سریالی محسوب شود. که از همان اول هم معلوم بود حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد. علیرضا افکاری (بر اساس یک ملودی هندی) و خوانندگی مجید اخشابی به بینندگان ارائه شد.

دو موسیقی که گرچه هر کدام دربرگیرنده ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی بود، اما این موسیقی تیتراژ ابتدایی سریال بود. که با استفاده از یک گونه موسیقایی موسوم به رپ فارسی آن هم با صدای رضا عطاران سر و صدای زیادی به پا کرد. و موجب شد ترکیب دو صدای مدرس و عطاران تبدیل به یکی از متفاوت‌ترین موسیقی تیتراژهای آن دوران شود.

کما اینکه هم مجید اخشابی برای تیتراژ پایانی و هم مدرس. و عطاران برای تیتراژ ابتدای نامزد دریافت جایزه بهترین موسیقی تیتراژ از نهمین جشن حافظ شدند.

خاطره جالب امیرحسین مدرس

امیرحسین مدرس نویسنده، پژوهشگر، خواننده و مجری برنامه‌های مختلف تلویزیونی که انصافاً یکی از هنرمندان متخصص. و موسیقی‌شناس این سال‌های تلویزیون در قامت مجری و بازیگر است، چندی پیش بود که در مصاحبه با روزنامه همشهری. پیرامون نحوه همکاری‌اش با رضا عطاران و خوانندگی در سریال متهم گریخت گفته بود:

با رضا عطاران دوستی قدیمی دارم. خوش‌خلق، حرفه‌ای و هوشمند است.

تیتراژ سریال متهم گریخت، به تنظیم حمیدرضا صدری و ترانه‌ای از یغما گلرویی است. که نیمه‌شبی در استودیوی خانگی حمیدرضا صدری ضبط کردیم.

البته ملودی از آنِ یک گروه موسیقی معروف بود که کلامش به‌اصطلاح ایرانیزه شد.

یادم است در آن شب، چون موسیقی، گام بالایی داشت و عبارت «ای خدا، خدا» را در اوج می‌خواندم. یکی از همسایگان حمید که تصور کرده بود مجلس مناجاتی در حال برگزاری است، وسط ضبط در زد و گفت:

«قبول باشه ان‌شاالله، ولی کمی آروم‌تر لطفاً. به هر حال نیمه‌شبه!» سپیده‌دم، ضبط ما تمام شد.

وی درباره بازتاب و واکنش‌هایی که پس از پخش این موسیقی میان مخاطبان به وجود آمد، توضیح داده بود:

این ترانه، با استقبالی فوق تصور ما روبه‌رو شد، تا جایی که افراد بسیاری آن را زنگ تلفن همراه خود قرار دادند.

هنوز هم مردم این ترانه را دوست دارند. در کوچه و خیابان، بسیار شنیده‌ام که به من می‌گویند:

«این وصف حال همه ماست. انگار این خدا خدا را از حنجره ما فریاد زده‌ای». این اقبال و توجه مردم برای من تاج افتخار است.

نوشته ویدئو/ زیباترین صحنه عروسی در فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.