ویدئو/سیگار کشیدن به سبک الیزابت پایتخت!

ویدئو/سیگار کشیدن به سبک الیزابت پایتخت!

نیلوفر رجایی فر با بازی در نقش الیزابت در سریال پایتخت نامی برای خود دست و پا کرد.

به گزارش صبح امروز، نیلوفر رجایی فر ویدئویی از سیگار کشیدن خود را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

 

دختر داعش پرستار شد

خبر آنلاین : نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش الیزابت در سریال پایتخت 5 در سریال موج اول شبکه 3 سیما در نقش یک پرستار نقش آفرینی می کند.

این سریال به کارگردانی امیر سجادی حسینی و تهیه کنندگی سعید کمانی سعی دارد بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر پزشکی برای مقابله با این بیماری را به تصویر بکشد.

رجایی فر در برنامه «دست در دست» شبکه دو درباره حضورش در سریال موج اول گفت: آقای حسینی کارگردان جوانی است که به من لطف و اعتماد زیادی به من کرده است، او هنرمند است و می خواهد. برای کشف چیزهای جدید، و فکر می کنم به همین دلیل است که پس از رد چندین پیشنهاد مکرر، این پیشنهاد را پذیرفتم.

وی گفت: فضا بسیار متفاوت بود و با تمام نقش هایی که قبلا بازی کرده بودم متفاوت بود. دختری آرام از خانواده‌ای ثروتمند که عاشق پرستاری است که می‌توانست به راحتی پزشک شود، اما او این کار را دوست نداشت و پرستار ماند.»

نیلوفر رجایی فر 28 ساله فارغ التحصیل رشته فیزیک و اخترفیزیک از دانشگاه سلطنتی لندن انگلستان است. بازی در سریال پایتخت 5 اولین تجربه این بازیگر جوان بود.

فیلم نوشته/ سیگار کشیدن به سبک الیزابت پایتخت! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.