ویدئو/ شوخی جنجالی و طنز منوچهر هادی با ملیکا شریفی

ویدئو/ شوخی جنجالی و طنز منوچهر هادی با ملیکا شریفی

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون ویدئویی از شوخی جنجالی و طنز خود با ملیکا شریفی نیا منتشر کرده است.

به بازیگرها – منوچهر هادی 50 ساله برای اولین بار در سال 1395 با فیلم قرنطینه وارد عرصه کارگردانی شد و پس از آن چندین سریال تلویزیونی ساخت.

اما پس از آن او چند فیلم و یک سری نمایش خانگی تجاری ساخت – گیشه ای که همزمان با شهرت، حملات و انتقادهایی را به دنبال داشت.

او این روزها مشغول آماده سازی سریال نیوکمپ برای شبکه خانگی است. وی ویدئویی از پشت صحنه را منتشر کرده است.

در این ویدئو منوچهر هادی و ملیکا شریفی نیا در کنار اسب دیده می شوند. در همین حین منوچهر هادی صدای ترسناکی در می آورد و ملیکا شریفی را می ترساند.

بخوانید: عکس/ ملیکا شریفی نیا با سه راهی باورنکردنی و قدیمی در کنار برج ایفل!

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون ایران در 21 آبان 1365 در تهران به دنیا آمد. وی فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا و خواهر مهرآوه شریفی نیا است.

او طراح گرافیک است و در زمینه های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و کارهای حجمی فعالیت می کند.

بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام آوینار به کارگردانی شهرام اسدی آغاز کرد. شریفی نیا با بازی در فیلم های «مهمان مامان» و «دکر زنگی» بیشتر شناخته شد.

از جدیدترین کارهای او می توان به صداپیشگی در انیمیشن داستان آخر و بازی در سریال نجلا اشاره کرد.

نوشته ویدئو/ شوخی جنجالی و طنز منوچهر هادی با ملیکا شریفی نیا اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.