ویدئو/ شوخی وحشتناک علی قلی زاده با صادق محرمی در اردوی تیم ملی

ویدئو/ شوخی وحشتناک علی قلی زاده با صادق محرمی در اردوی تیم ملی

علی قلی زاده مهاجم تیم ملی کشورمان با انتشار ویدئویی عجیب در صفحه شخصی خود از شوخی ترسناک خود با یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال رونمایی کرد.

صبح علی قلی زاده ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان که این روزها از مصدومیت رنج می برد، قرار است راهی باشگاه جدیدی در اروپا شود.

اگرچه باشگاه جدید و انتخاب قلی زاده در لهستان چندان در فوتبال اروپا شهرت ندارد. اما ظاهرا مبلغ قراردادی که به این بازیکن پیشنهاد شده او را به گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر لهستان تبدیل خواهد کرد.

با این حال باید دید مهاجم تیم ملی با لخ پوزنان لهستان به توافق می رسد یا به تیم دیگری می رود.

در همین رابطه ساعاتی پیش ستاره بسیار فنی تیم ملی با انتشار ویدئویی عجیب در صفحه شخصی خود از شوخی عجیب خود با صادق محرمی رونمایی کرد.

علی قلی زاده که موفق می شود با شوخی های خود همبازی خود را بترساند از این ماجرا استفاده کرد و دلتنگی خود را برای او ابراز کرد.

بخوانید: عکس/ شورشی که هادی چوپان در تاردس به راه انداخت

مبلغ انتقال ستاره ایرانی لو رفت

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه لخ پوزنان از چند هفته پیش خود را برای انتقالی بزرگ آماده می کند. علی قلی زاده ستاره ایرانی باشگاه شارلوا با این باشگاه لهستانی به توافق خوبی رسیده و به زودی قراردادش نهایی می شود.

این بازیکن که قرار است جای میشل اسکوراش را در ترکیب لخ پوزنان پر کند برای انجام اولین بازی خود باید حداقل 2-3 ماه صبر کند.

ستاره تیم ملی فوتبال ایران این روزها در پوزنان به سر می برد و منتظر دریافت مجوز از لهستان برای ثبت قرارداد با تیم جدیدش است. قراردادی که او را با رقم 1.8 میلیون یورو (حدود 100 میلیارد تومان) گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه لخ پوزنان خواهد کرد.

یک رسانه لهستانی با تایید این خبر اعلام کرد که گرفتن مجوز کار در این کشور چند روز طول می کشد و احتمالا هفته آینده معرفی قلی زاده انجام می شود.

قلی زاده بلافاصله پس از امضای قرارداد نمی تواند برای لخ پوزنان بازی کند. او در حال حاضر مصدوم است و برای بازگشت به میادین 2 تا 3 ماه زمان نیاز دارد. به این ترتیب ستاره ایرانی لگ پوزنان اولین دیدارهای مقدماتی لیگ اروپا و دور رفت لیگ لهستان را از دست خواهد داد.

نوشته ویدئو/ شوخی وحشتناک علی قلی زاده با صادق محرمی در اردوی تیم ملی اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.