ویدئو/ صحبت های پژمان جمشیدی از سفر با علی مصفا!

ویدئو/ صحبت های پژمان جمشیدی از سفر با علی مصفا!

پژمان جمشیدی در برنامه ای از سفر با علی مصفا گفت.

به گزارش صبح تایم، پژمان جمشیدی به سبک خودش خاطره جالبی از علی مصفا همبازی اش در «جهان با من برکس» تعریف کرد.

 

نگاهی به شخصیت های جالب علی مصفا و پژمان جمشیدی در جهان برکه من

نماوا: با من برقص، اولین فیلم سروش صحت به تازگی در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.

فیلمی غیرمنتظره که باعث تعجب بسیاری از بینندگانی شد که در زمان اکران آن انتظار دیدن چنین فیلمی از سروش صحت را نداشتند.

شرایط دو شخصیت مهم و جذاب فیلم و کیفیت اجرای هر یک از این بازیگران اصلی را با جزئیات بیشتری بررسی کرده ایم.

علی مصفا – جهان

قهرمان فیلم جهان با من برقص و بین همه دوستان عالی باش. با آرامشی که همیشه در علی مصفا و حضورش در مقابل دوربین وجود داشته و البته اینجا رنگ عرفانی به خود گرفته است.

خب، کل ماجرا از جایی شروع می شود که برادر جهان به همه دوستانش می گوید که جهان چند ماه دیگر زنده نمی ماند و یک بیماری صعب العلاج دارد.

این موضوع بعد از سال ها دوری دوباره همه آنها را دور هم جمع می کند که هر کدام درگیر زندگی خودشان هستند. جهان اگرچه در آستانه مرگ است و با آخرین مظاهر زندگی دست و پنجه نرم می کند، اما سرشار از حس زندگی و رشد است.

همانطور که در جنبه نمادین نام شخصیت، جهان، زندگی است که در برابر مرگ ایستاده است و در شکل نمادین نام فیلم، گویی دنیا با زندگی و همراه با مرگ می رقصد. .

علی مصفا بدون شک بهترین انتخاب برای ایفای نقش جهان است. او هم پختگی مردی مثل جهان را دارد که مدتی است از شهر و روابطش بریده و در دل طبیعت زندگی می کند. و بسیار شیوا آرامش و آرامشی را که دنیا در روزهای آخر عمرش به آن عادت کرده است به مخاطب منتقل می کند. گفتن آن با هر کت و البته با لحن دیالوگ.

پژمان جمشیدی – رضا

بازی متفاوت و غیرمنتظره ای از پژمان جمشیدی را در جهان با من خواهیم دید.

یکی از معدود نقش های جدی تری که او در کارنامه ضعیف خود بازی کرده است که عموماً کمدی های بسیار ضعیف اما پرفروش را شامل می شود.

یا فیلم های جدی اما کم درجه مثل ایده اصلی که البته در این فیلم های جدی حضور او فقط برای افزودن کمی کمدی به کار و البته بالا بردن چند میلیونی رقم فروش است. به هر حال او پولسازترین بازیگر سال 2018 بود.

اما در دنیا هم شخصیت رضا و هم بازی پژمان جمشیدی متفاوت است. رضا دکتر است.

در بین همه رفقا فاز مجلل خودش را دارد، جدیتی دارد که در جمشیدی ندیده بودیم.

جدیت بالاشهری چیزی است که این اجرا را متفاوت می کند.

عشق قدیمی او به خواهر بهمن و ملاقات آنها در انبار لحظات جالب فیلم را می سازد و الگوی رفتاری او با بهمن نیز خنده دار است.

اینکه جمشیدی توانسته تصویری جدی از رضا بسازد و در عین حال طنز لطیف و خاص خودش را نیز به این شخصیت اضافه کند، باعث شده تا بازی او در جهان با من به یکی از بهترین های دوران حرفه ای اش تبدیل شود.

نوشته ویدئو/ صحبت های پژمان جمشیدی از سفر با علی مصفا! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.