ویدئو/ «مازیار لرستانی» برای اولین بار جزئیات تغییر جنسیت خود را فاش کرد

ویدئو/ «مازیار لرستانی» برای اولین بار جزئیات تغییر جنسیت خود را فاش کرد

مازیار لرستانی بازیگر تغییر جنسیت برای اولین بار در برنامه سال نو طناز ماجرای تغییر جنسیت خود را توضیح داد.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; مازیار (شهره) لرستانی بازیگر معروف که تابستان امسال از تغییر جنسیت خود خبر داد، پس از این اقدام در اولین مصاحبه خود با ظاهر جدیدش مقابل دوربین رفت و جزئیات ماجرای تغییر جنسیت خود را تشریح کرد.

مازیار لرستانی مهمان دومین قسمت از برنامه گفتگوی اینترنتی «طناز» به میزبانی کمال تبریزی کارگردان معروف برنامه ای اینترنتی بود که در ایام نوروز از پلتفرم روبیکا پخش می شود.

لرستانی و تبریزی پیش از این در سال 74 در فیلم کمدی «لیلی با من است» با هم همکاری کرده بودند، فیلمی که لرستانی در آن نقش همسر پرویز پرستویی را بازی می کرد.

لرستانی 56 ساله که هنوز مراحل تغییر جنسیت را می گذراند و موهای صورتش به طور کامل رشد نکرده است، از تبریزی خواست تا با گریم سبیل روی او بگذارد.

او همچنین خاطرنشان کرد که خوشحال است که بالاخره با فرم واقعی خود جلوی دوربین می رود.

داستان انتخاب نام مازیار

لرستانی از ماجرای انتخاب نام مازیار برای خود صحبت کرد و همچنین گفت که از کودکی خود را پسر می دانسته و وقتی به او می گویند دامن بپوش عصبانی می شود.

او از سختی سال ها زندگی با تناقض روح و جسمش می گفت و اینکه جدا از شغل بازیگری باید در تمام این سال ها نقش یک زن را در زندگی واقعی بازی می کرد.

لرستانی در خصوص اینکه چرا زودتر این موضوع را علنی نکرده است، گفت: خانواده و دوستان نزدیکش از وضعیت وی مطلع بودند اما خودش معتقد بود جامعه هنوز آمادگی پذیرش این موضوع را ندارد و در صورت اعلام این موضوع، این موضوع اعلام خواهد شد. با مشکلات روبرو شود

او همچنین گفت که از چهار سال پیش روند تغییر جنسیت را آغاز کرده است.

تیرماه امسال مازیار لرستانی با انتشار پستی اینستاگرامی از تغییر جنسیت خود خبر داد و از تغییر نام خود به مازیار خبر داد. پس از آن با انتشار فایل صوتی ضمن تایید خبر تغییر جنسیت خود اعلام کرد که بر اساس قوانین و شرع اسلام دیگر زن نیست.

او همچنین گفت که به زودی مراحل دیگری را در رابطه با تغییر جنسیت خود انجام خواهد داد و قصد دارد به عنوان یک مرد در سینما و تلویزیون ظاهر شود. او به تازگی تصویری از خود در اینستاگرامش منتشر کرده است که نشان می دهد موهای صورتش شروع به رشد کرده است.

توضیح ویدیو/ «مازیار لرستانی» برای اولین بار صبح جزییات تغییر جنسیت خود را فاش کرد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.