ویدئو/ مونا کرمی نمایی از دکوراسیون منزلش را به نمایش گذاشت!

ویدئو/ مونا کرمی نمایی از دکوراسیون منزلش را به نمایش گذاشت!

مونا کرمی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی جدید در صفحه اینستاگرام خود بخشی از دکوراسیون منزل خود را به نمایش گذاشته است.

به بازیگرها- مونا کرمی که با بازی در نقش شیوا در سریال حوالی پاییز به شهرت رسید، اکنون 134 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

او علاوه بر حوالی پاییز در سریال سرنوشت نیز به خوبی بازی کرد و با حضور در نقش آرزو توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

مونا کرمی که مدتی است کمتر در عرصه بازیگری فعالیت می کند بیشتر در شبکه های اجتماعی حضور دارد.

در همین راستا او به تازگی ویدئویی از خانه جالب خود در تهران منتشر کرده است. صدای مونا کرمی در پس زمینه ویدیو شنیده می شود.

بخوانید: عکس/ مونا کرمی بازیگر معروف تلویزیون به آخر خط رسید!

زندگی هنری مونا کرمی

مونا کرمی بازیگری را از 9 سالگی با تئاتر آغاز کرد. او اولین بار با سریال «بارم استاندارد» ساخته سعید آقاخانی در سال ۱۳۹۴ در بین مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

مونا کرمی با بازیگرانی چون امیر غفارمنش، بابک حمیدیان، جواد عزتی، علیرضا خمسه، حسین محب اهری، شیلا خداداد و… همبازی شد.

مونا کرمی در فاصله ایفای نقش در سریال بیمار استاندارد و سریال پاییز در چندین نمایش روی صحنه حاضر شد.

سریال حوالی پایزی حسین نمازی دومین سریال مونا کرمی در تلویزیون است که در آن با رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، آن ماری سلامه و … همبازی است.

نوشته ویدیو/ مونا کرمی نمایی از دکوراسیون منزلش را به نمایش گذاشت! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.