ویدئو/نبرد غول های جنگلی; شیر پیروز است یا خرس!

ویدئو/نبرد غول های جنگلی;  شیر پیروز است یا خرس!

شیر و خرس حیواناتی تهاجمی و درنده در طبیعت هستند.

به گزارش صبح ؛ اگر شیر و خرس تصادفی با هم درگیر شوند به نظر شما کدام یک بر دیگری پیروز می شود؟

برای یافتن پاسخ این ویدیو را تماشا کنید.

 

حیوانات باغ وحش مشهد را برای عکاسی وارد شهر کردند!

فارس: رئیس یگان حفاظت سازمان محیط زیست استان خراسان رضوی در خصوص این حیوانات اظهار داشت: بحث قاچاق مطرح نیست، این حیوانات به باغ وحش وکیل آباد مشهد تحویل داده شده و مسئولان این مکان آنها را متعلق به خود می دانند اما این موضوع مورد سوال نیست در دست بررسی است.

وی در خصوص علت رهاسازی این حیوانات در خیابان گفت: مسئولان باغ وحش وکیل آباد مدعی هستند این حیوانات را برای فیلمبرداری به این منطقه از شهر برده اند و در قفس باز شده و متواری شده اند.

وی افزود: اگر این ادعا صحت داشته باشد این نیز تخلف مسئولان باغ وحش است و باید مجوز تحویل این حیوانات برای فیلمبرداری و آوردن آنها به شهر را می گرفتند.

محسن طیرانی مسئول فنی باغ وحش وکیل آباد مشهد نیز با تایید صحبت های مسئول یگان حفاظت محیط زیست استان در خصوص این حادثه به خبرنگار فارس گفت: امروز با یکی از خبرگزاری های استان برای عکاسی جلسه داریم، به همین دلیل است. او را به خانه ای که قرار بود این کار انجام شود بردیم، اما به دلیل شیطنت توله، در قفس باز شد و فرار کرد.

وی افزود: این حیوانات متعلق به باغ وحش وکیل آباد بوده و بسیار کوچک هستند و هیچ خطری برای انسان ندارند.

وی خاطرنشان کرد: این حیوانات به صورت شبانه روزی در باغ وحش مشهد تحت مراقبت هستند و پس از انجام اقدامات لازم برای انجام کار عکاسی به منزل مورد نظر در بلوار آکادمی مشهد منتقل شدند.

نوشته شده توسط ویدئو/نبرد غول های جنگل. شیر پیروز است یا خرس! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.