ویدئو/ هادی چوپان حریف جدید خود را معرفی کرد

ویدئو/ هادی چوپان حریف جدید خود را معرفی کرد

هادی چوپان قهرمان سرشناس ایران و جهان با انتشار ویدئویی جذاب در صفحه شخصی خود از آمادگی جسمانی پسر ورزشکار خود رونمایی کرد.

هادی چوپان بامداد این روزها مشغول تمرینات فشرده است تا خود را برای رویداد بزرگ و مهم مستر المپیاد جهانی 2023 آماده کند.

هرچند برخی از هواداران سرسخت این ورزشکار شیرازی معتقدند امسال با یک شگفتی دیگر قهرمان بلامنازع این دوره از مسابقات خواهد شد.

اما از سوی دیگر برخی از کاربران و رسانه ها معتقدند که او مسیر سختی را در پیش خواهد داشت. چرا که رقبای بسیار آماده و ماهر امسال حریف هادی چوپان در این مسابقات جهانی خواهند بود.

در همین راستا گرگ پارسی بی تفاوت به این روزهای ترسناک و هیجان انگیز ویدئویی ویژه در اینستاگرام خود منتشر کرده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در این فیلم آقای المپیا با نمایشی از آمادگی جسمانی و فیزیک پسرش محمد حافظ حریف آینده خود را به رخ کشیده است.

بخوانید: ویدئو/ صدای شنیده نشده از علی انصاریان که جواد کاظمیان انجام داد

هادی چوپان می خواهد امسال مستر المپیا را با این ماهیچه ها به ایران بیاورد

به گزارش صبحگاهی، هادی چوپان قهرمان محبوب کشورمان این روزها بیش از هر زمان دیگری مشغول تمرین است و تلاش زیادی برای خلق یک افتخار دیگر می کند.

این ورزشکار شیرازی که عنوان بی نظیر مستر المپیا 20222 را کسب کرده است همچنان به درخشش خود در دنیای بدنسازی ادامه می دهد. حالا او در تلاش است تا یک بار دیگر این قهرمانی خیره کننده را از آن خود کند.

البته با توجه به روند تمرینی سخت گرگ پارسی، اکثر مخاطبان وی و حتی برخی از رقبای خارجی او را به عنوان شانس اول قهرمانی در مسابقات مستر المپیا 2023 دانسته اند.

در همین راستا آقای مستر المپیا تصویری ویژه در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفته است.

هادی چوپان در این داستان بار دیگر با به رخ کشیدن آمادگی بدنی فوق العاده خود بر بی رقیب بودن خود در عرصه جهانی تاکید کرده است.

ویدیویی/ هادی چوپان صبح برای اولین بار حریف جدید خود را معرفی کرد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.