ویدئو/همه سوت های پوست شیر ​​که با دیدنشان تعجب خواهید کرد!

ویدئو/همه سوت های پوست شیر ​​که با دیدنشان تعجب خواهید کرد!

سریال پوست شیر ​​با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسیده است.

به گزارش صبح، در ویدئویی که در ادامه مشاهده می کنید سوت های رخ داده در این سریال جمع آوری شده است.

 

انتقاد کاهان از پوست شیر

یک هیجان مجازی هماهنگ و دارای حق چاپ، سعی می کند سریال «پوست شیر» را از آثار جنایی- پلیسی که تاکنون ساخته شده متمایزتر کند.

از طرفی سریال به صورت هفتگی پخش می شود و مخاطب متوجه تعداد زیاد حفره های روایی سریال نمی شود و نقاط ضعف سریال برجسته نمی شود.

اولین دوگانگی سریال در رابطه با داستان و پوشش بازیگران فاش می شود. سازندگان از ابتدای سریال سعی در القای سردی هوا از طریق پوشش بازیگران دارند و همه افراد سریال معمولا کت یا پالتو می پوشند.

اکثر پلیس هایی مثل «رسول» (بهزاد خلج) حتی در ساختمان اطلاعات حتی پشت میز بازجویی و داخل ساختمان های بسته، کت وصله شده طراح صحنه و لباس سریال را یک لحظه در نمی آورند. از آنها بیرون می آیند و به همین دلیل مخاطب با درک هوای سرد مواجه می شود.
به نظر می رسد نعیم مولایی (هادی حجازی فر) و رضا پروانه (علیرضا کمالی) تمایلی به درآوردن کت و کت خود ندارند، زیرا ممکن است تبدیل به آدم برفی شوند.

همچنین لازم به ذکر است که برداشت نویسنده از نوآر، کاپشن و پالتو نئوآور القای هوای سرد است و مخاطب خوش شانس است که با باران های مصنوعی معمول فریدون جیرانی مواجه نمی شود.

ویدئو: پاپ کورن

توضیح ویدیو/ تمام سوت های پوست شیر ​​که با دیدن آن ها تعجب می کنید! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.