ویدئو/ چهره واقعی جک و رز تایتانیک را تاکنون دیده اید؟

ویدئو/ چهره واقعی جک و رز تایتانیک را تاکنون دیده اید؟

لئوناردو دیکاپریو و کیت وینسلت با جان بخشی به شخصیت‌های جک و رز در فیلم تایتانیک برای همیشه آن‌ها را جاودانه کردند.

به گزارش بازیگرها، اما شاید تصورش سخت باشد که این شخصیت‌ها مابه ازای واقعی داشته باشند.

در ویدئوی زیر عکس شخصیت‌های واقعی فیلم تایتانیک را با هم می‌بینیم.

 

۵ حقیقت جالب درباره فیلم به یاد ماندنی تایتانیک

روزیاتو: شاید باورش سخت باشد اما ۲۵ سال از پخش فیلم به یاد ماندنی تایتانیک می‌گذرد.

در ادامه به حقایقی جالب درباره‌ی این فیلم به یاد ماندنی می‌پردازیم.

۱- بازیگران معروفی برای بازی در نقش جک تست دادند مثل تام کروز، برد پیت، کریستین بیل، مکالی کالکین و متیو مک کانهی.

حتی یک بار کیت وینسلت به همراه متیو مک کانهی در تست بازیگری فیلم شرکت کرد. اما در نهایت نقش جک به لئوناردو کاپریوی جوان (که البته در آن زمان مشهور نبود) رسید.

۲- کیت وینسلت هم نقش رز را به راحتی به دست نیاورد. رقیبان او برای این نقش مدونا، شارون استون، نیکول کیدمن، گوئینت پالترو، وینونا رایدر و اوما تورمن بودند.

کیت برای آنکه شانسش را بیشتر کند، شماره تلفن جیمز کامرون، کارگردان فیلم را گرفت و مدام با او تماس می‌گرفت و می‌گفت:

«من باید این نقش را بگیرم. باید دیوانه باشی که من را انتخاب نکنی.»

البته کیت ویسنلت حالا این صحبت‌ها را انکار می‌کند. اما اقرار می‌کند که او برای کامرون یک دسته گل رز به همراه یادداشتی با این مضمون فرستاد: «از طرف رزت.»

۳- هزینه‌ی تولید فیلم تایتانیک بیشتر از هزینه‌ی ساخت کشتی آن بود. ۲۰۰ میلیون دلار برای تولید این فیلم هزینه شد در حالی که هزینه‌ی ساخت کشتی ۷/۵ میلیون دلار (حالا معادل ۱۵۰ میلیون دلار) بود.

۴- طبق فیلمنامه، قرار بر این بود که رز با پاشنه‌ی کفشش نامزدش را زخمی کند. اما به نظر کیت وینسلت بهتر بود رز به صورت نامزدش تف کند و این به سناریوی نهایی تبدیل شد.

۵- اگر تمام صحنه‌های مربوط به زمان حال از فیلم حذف شود و تنها بخش‌های مربوط به وقایع سال ۱۹۱۲ باقی بماند. زمان فیلم ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه خواهد بود، یعنی دقیقا همان زمانی که طول کشید تا کشتی تایتانیک غرق شود.

نوشته ویدئو/ چهره واقعی جک و رز تایتانیک را تاکنون دیده اید؟ اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.