ویدئو/ کاهش وزن باورنکردنی حمیدرضا حافظ شجری بازیگر نوروزی رنگی

ویدئو/ کاهش وزن باورنکردنی حمیدرضا حافظ شجری بازیگر نوروزی رنگی

حمیدرضا حافظ شجری بازیگر سریال نوروزی رنگی به تازگی ویدیویی خنده دار منتشر کرده است که نشان از کاهش وزن شدید او دارد.

صبحگاه حمیدرضا حافظ شجری اکنون 21 ساله است. بازیگری که کار خود را از تئاتر مدرسه آغاز کرد و با پیگیری های مستمر خود توانست جلوی دوربین یک سریال قرار بگیرد.

همانطور که خودش گفت با اکثر کارگردان ها تماس گرفت تا او را در کارهایشان بازی کند. در نهایت موفق می شود رضایت علی مشهدی را جلب کند.

او در سریال نوروزی رنگی نقش جعفر را برعهده گرفت و خوب از پس آن برآمد و به شهرت رسید.

حافظ شجری به تازگی ویدیویی طنز از خود منتشر کرده است که لاغری عجیب آن مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

بخوانید: چهره باورنکردنی «جعفر» نوروز رنگی در 20 سالگی/عکس

بیوگرافی حمیدرضا حافظ شجری

وی متولد 26 دی ماه 1381 در مشهد است، پدرش از اعضای هلال احمر مشهد می باشد. او یک خواهر بزرگتر دارد و در یک خانواده چهار نفره در مشهد به دنیا آمد.

در سن 5 سالگی تب شدیدی داشت که باعث شد به نوع نادری از روماتیسم مبتلا شود.

به گفته پزشک معالج حمیدرضا شروع به مصرف داروهای درمانی کرد اما پس از مدتی قلبش به اصطلاح آبکی شد اما با مصرف دارو این مشکل کنترل شد.

از آن زمان تاکنون حمیدرضا دچار درد شدید شده و نمی تواند دست، زانو، مچ و انگشتان خود را به درستی خم و راست کند و از رشد طبیعی بدنش جلوگیری شده است.

نوشته ویدیو/ کاهش وزن باورنکردنی حمیدرضا حافظ شجری برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.